Tema: Re: Milvydo pasiekejas siauteja Baltarusijoj...
Autorius: YZF
Data: 2009-06-16 11:33:46
"Dm" <dm@dm.lt> wrote in message news:h17f87$ill$1@trimpas.omnitel.net...
> taip vairuotojas, todel kad tuscioj vietoj gaisina savo ir mentu laika.
> akivaizdus pazeidimas. normaliai suformuluoti istatymai ir net yra
>  >prietaisai patikrai. ka ir parodo 4 video. butent per ta video prietaisas
> parode blogai (bet gi nerodo kiek kartu buvo parode gerai).

o kodel tu nusprendei, kad jeigu prietaisas butu parodes gerai, tie langai
butu ne 70% kaip reikalauja taisykles?

>klausimas nx tuscioj vietoj issipisinet kai tu akivaizdziai pazeidei.

kodel pazeidei? tai visa ir esme kad jis teisiskai nepazeide nieko.

>Is visos tos situacijos su langai vienintelis dalykas kuris kelia klausima
>tai tos +/-3 ir +/-5 proc paklaidos. sertifikate vienas skaicius o
>reikia kas kart po 10 min laiko gaisht ir irodynet.

Jis specialiai tam pasieme kamera. Tu manai jis siaip sau kamera ijunge?

>man tai atrodo mazu maziausiai debilizmas. gi is salono net matosi kad ner
>ten 75 proc laidumo.

ar tai nekvepia egzpertiskumu? kas matosi ir kas nesimato?

Gaila kad tu nepastebejai esminio dalyko: mentai pastoviai nori isdurti
vairuotoja.Ir tas yra uzfiksuojama. Jeigu atidziau ziuretum tai pastebek
kaip mentas sako kad tamsinti langai negalimi.Tada jo paklausiama pagal koki
punkta. Mentas atsako pagal 192blabla. Tada jam pasakoma kad pagal ta
192blabla punkta leidziama 70% - 60%. Tada mentas su tuo jau sutinka (!) ir
eina ieskoti aparato matavimui ir t.t.

Tai jeigu kitas zmogelis nezinotu jog yra taisykles priedas, kuris leidzia
70%, tai mentas toki zmogeli tiesiog isdurtu ir viskas. Tas pats mentas sako
kad negalima o kai gauna faktus pries veida tada jau jis sutinka kad galima.