Tema: Re: Milvydo pasiekejas siauteja Baltarusijoj...
Autorius: Dm
Data: 2009-06-16 14:43:01
nu ziurek,
4 video gi matosi kad pagal visus ten galiojancius istatymus ji butu pratrauke
plevele uzklijuota - ok leidziama
oras buvo ok - irgi numatyta
prietaiso visi dokai yra tvarkingi
vienintelis dalykas pagal dokus nesutampanti numatyta paklaida.
tai jei prietaisas butu parodes mazesni nei 70 proc sviesos laiduma ir jam israshytu protokola, tai jis teisme rekautu, kad va ziurekyt pas jus paklaidos vienose intrukcijose tokios o kituose kitokios. ir teismas jam pasako - valio va tas argumentas kuriuo galima abejoti. nu teisus
bet jis yra totalus loxas nes normalus sveiko proto zmogus vazinetu sau ramiai su neuztamsintais stiklais ir negaishtu savo bei kitu laiko . Bandant irodyt kad vienoj ar kitoj vietoj paklaidos nesutampa.
Jus isvadas darot is pateiktu video. Kiek kartu jam buvo surashytas protokolas ir jis poto begiojo po tuos teismus?
As tarkim irodziau kad mano vaziuokle kazka buvo uzblokave neteisetai. Bet lygiai tokioje pat situacijoje atsidures TomS ir mano bendradarbis nieko nepeshe. ramiai gavo protokola ir gali eit i teisma. Taip pagal popieriu tu esi teisus. Bet mano kuklia nuomone tokie ieshkantys teisybes kiekvienoj skylej eina nx.

Dm