Tema: Re: Milvydo pasiekejas siauteja Baltarusijoj...
Autorius: YZF
Data: 2009-06-16 16:32:38
"Dm" <dm@dm.lt> wrote in message news:h1836q$lct$1@trimpas.omnitel.net...

> "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
>

> Taip, toki zmogu as kitaip negaliu pavadinti. Vienas dalykas kai mentas
> tau ipaisho ne tavo greiti, bet visishkai  kitas dalykas uzsiniaukt langus
> ir vazinetis linksmybiu savo shiknai beieshkant. taip teisinkai tas loxas
> bus teisus, prie kiekvienos raides gales prisipist ir del to eit i teisma.
> valio, tegu gyvena sau su tokiomis gyvenimo nuostatomis. man jis loxas.
> kaip ir as galiu buti loxu jo ar tavo akyse. bet ka jam ka man tai yra
> visishkai px. gi nuomones nuo to nepasikeis. Gyvenimo poziuriai skirtingi.

Ar tu nori pasakyti, kad jeigu istatymas leidzia tarkim vaziuoti antakalnio
g. 50km/h greiciu, ir kazkas ten tokiu greiciu vaziuoja, tai jis yra loxas
nes siaip toje gatveje reiketu vaziuoti 40km/h greiciu nes yra daug pereju,
mokyklu ir pesciuju su bobutemis bei vaikais?

Istatymiskai vairuotojas teisus, bet siaip loxas nes lekia per greitai ir
nesaugiai

?

:)