Tema: Re: Milvydo pasiekejas siauteja Baltarusijoj...
Autorius: Dm
Data: 2009-06-16 15:29:14
"KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:h182bs$js8$1@trimpas.omnitel.net...
> Žmogų, kuris kovoja ir už tavo teises (į protinesnius įstatymus) tu
> vadini loxu?

Taip, toki zmogu as kitaip negaliu pavadinti. Vienas dalykas kai mentas tau ipaisho ne tavo greiti, bet visishkai  kitas dalykas uzsiniaukt langus ir vazinetis linksmybiu savo shiknai beieshkant. taip teisinkai tas loxas bus teisus, prie kiekvienos raides gales prisipist ir del to eit i teisma. valio, tegu gyvena sau su tokiomis gyvenimo nuostatomis. man jis loxas. kaip ir as galiu buti loxu jo ar tavo akyse. bet ka jam ka man tai yra visishkai px. gi nuomones nuo to nepasikeis. Gyvenimo poziuriai skirtingi.