Tema: Re: Milvydo pasiekejas siauteja Baltarusijoj...
Autorius: KEdas
Data: 2009-06-16 15:14:52
Dm rašė:
> vienintelis dalykas pagal dokus nesutampanti numatyta paklaida. tai
> jei prietaisas butu parodes mazesni nei 70 proc sviesos laiduma

O jei bobutė būtų su ratais? Gal nešnekėkime apie tai kas „būtų“!
Šiuo atveju mentas labai korektiškai atsiprašė ir tiek.

> ir jam israshytu protokola, tai jis teisme rekautu, kad va ziurekyt
> pas jus paklaidos vienose intrukcijose tokios o kituose kitokios. ir
> teismas jam pasako - valio va tas argumentas kuriuo galima abejoti.

Tipiškas Milvydo atvejis, kai parodoma, kad gyvenimas pagal paniatkes ne
visada lengvas. Kas įstatymų leidėjams trukdė priimti vienas kitam
neprieštaraujančius nutarimus?

> nu teisus bet jis yra totalus loxas nes normalus sveiko proto zmogus
> vazinetu sau ramiai su neuztamsintais stiklais ir negaishtu savo bei
> kitu laiko .

Žmogų, kuris kovoja ir už tavo teises (į protinesnius įstatymus) tu
vadini loxu?

> Bandant irodyt kad vienoj ar kitoj vietoj paklaidos
> nesutampa. Jus isvadas darot is pateiktu video. Kiek kartu jam buvo
> surashytas protokolas ir jis poto begiojo po tuos teismus?

Ir kiek gi kartų?

 > As tarkim
> irodziau kad mano vaziuokle kazka buvo uzblokave neteisetai. Bet
> lygiai tokioje pat situacijoje atsidures TomS ir mano bendradarbis
> nieko nepeshe. ramiai gavo protokola ir gali eit i teisma.

Bet neis?

> Taip pagal
> popieriu tu esi teisus. Bet mano kuklia nuomone tokie ieshkantys
> teisybes kiekvienoj skylej eina nx.

Jei nebūtų tokių ieškančių, tai gyventum visiškoje šiknos skylėje, kai
kiekvienas valdininkas tave dulkintų ant kiekvieno kampo.