Tai cia tas dif kur perduoda ratui kuris sukasi leciau didesni sukimo mementa. Tarkim difas perduoda 2x kartu didesni sukimo momenta ratui kuris nesisuka. Jie tu uzklimes kokiam smeli. Vienam ratui prasukti reikia 100NM. kitam 200NM. Su paprastu diffu kasis vientas. Bet su tavo kasis abudu vienodai. Bet jei vienas ratas pakeltas ora tai jam prasukti reikia 0.001NM. 0.001NM x 2 gaunam 0.002NM. 0.002NM neuzteks kad pajudinti ta rata is vietos. Bet jei paspaustum stabdi tada tikrai isvaziuotum. "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:hkrvp8$h6b$1@trimpas.omnitel.net... > Karocia zvengiau cia is to filmuko kur mb clk 63 amg black series buksuoja > kai vienas ratas galinis ore pakibes, o kuris ant zemes likes net nebando > vaziuoti (nesupratau veikimo blokuoto difo).Ogi ble pas mane su quaif LSD > tas pat.Kas galit paaiskinti, chule taip yra? > Kitaip kalbant gaunasi tas poats kaip ir su laisvu, sukasi tas ratas > kuriam lengviau.....???????, nes buten toks ispudis susidare.Nors is kitos > puses veikia jis puikiai, tai labai jauciasi ant pagerejusiuo pravazumo ir > jau nekalbant apie sukibima ant sausos dangos ir.t.t. > -- > BMW 330Ci M Sportpaket II >