Tema: Re: nu ka prisizvengiau del LSD
Autorius: DViL
Data: 2010-02-11 11:54:19
Ir ne VW Passat krokodil edition. Nx tada BMW daro RWD? Su tom sistemom nei 
pravaziavimo, nei vairavimo, vien "kruizinimas"... Man patinka kitokie BMW 
ir labai gaila, kad jie lieka tik istorijoje (kaip ir tokie, kaip as:)

> nu. jo bet grupsas BMW, o ne visureigių
>
> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
> news:hl0dii$i4j$1@trimpas.omnitel.net...
>> nieko tas dsc neatstoja blokuoto diffo del pravazhumo..
>>
>> "Andrius" <andriusm_trinti@saikas.lt> wrote in message 
>> news:hl0bqb$fde$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai kai masinoj yra DSC tas blokuotas differencialas nereikalingas 
>>> situacijose kad neuzklimpt ir panasiai, nes DSC pristabdydamas viena 
>>> rata praktiskai atlieka blokuoto diffo vaidmeni! Tas diff gal tik 
>>> naudingas kokiu dideliu greiciu lekiant ziede kur DSC jau negaletu taip 
>>> tiksliai pristabdineti kad netrukdytu ir pan. Bet paprastam varotojui 
>>> vazinet tai uztenka ir DSC.
>>>
>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>> news:hku8nu$kc9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> realiai tai dabar kai viska papasakojot apie veikima gaunasi kad 
>>>> pasireiksti dsc as kaipo ir neleidau, nes jam tik pradejus mirkset ir 
>>>> trasket, as is karto ji atjungiau, auto dar pajudejo koki pusmetri i 
>>>> prieki, nes abu ratai dar liete zeme, o po to vairuotojo puses ratas 
>>>> pakibo ore ir pradejo beviltiskai suktis.Visgi matomai tai tas atvejis 
>>>> kai gaunasi suklydes kai isjungiau DSC.
>>>> -- 
>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>> news:hktmbd$njo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> na ne ant visu :) tiesiog shiuo atveju reikejo rankiny shiek tiek 
>>>>> truktelt ir butu pradeje abu suktis. Tik vat man ydomu ar ce su 
>>>>> yjungtu dsc ar su isjungtu taip gavosi, kai atsikels nerijus gal 
>>>>> papasakos!
>>>>>
>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>> news:hktkp3$ldo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> nerijus tiesiog pilnai ore pakabino viena rata o tam kad kitas 
>>>>>> pradetu suktis (nes speju diffas nera visada griezhtai sublokuotas) 
>>>>>> reikia apkrovos ir minimalaus pasiprieshinimo ant visu ratu...nu chia 
>>>>>> ash taip speju.
>>>>>>
>>>>>> FX
>>>>>>
>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hktf89$h3v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>o ka, tie patys LSD buvo su skirtingom charakteristikom. clutch, 
>>>>>>>visco ar torsenas. Ce ne kaimo baxure norejai kazhka protingo pasakyt 
>>>>>>>ar eiliny karta pabezdet y vandeny?
>>>>>>>
>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:hkshon$5fe$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Vietiniai kaimo bahurai biski nesigaudo tarp tikru daikto 
>>>>>>>> reiksmiu/paskirciu ir rebiatu lygio kalbu apie "blokuotĄ difĄ". 
>>>>>>>> Tipo blokuoc, kruc, turi viskas suktis kartu!!
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:hksh93$50m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Labai Slidi Danga
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:hksggs$46n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Ka reiskia LSD, isversk pazodziui.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:hkrvp8$h6b$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Karocia zvengiau cia is to filmuko kur mb clk 63 amg black 
>>>>>>>>>>> series buksuoja kai vienas ratas galinis ore pakibes, o kuris 
>>>>>>>>>>> ant zemes likes net nebando vaziuoti (nesupratau veikimo 
>>>>>>>>>>> blokuoto difo).Ogi ble pas mane su quaif LSD tas pat.Kas galit 
>>>>>>>>>>> paaiskinti, chule taip yra?
>>>>>>>>>>> Kitaip kalbant gaunasi tas poats kaip ir su laisvu, sukasi tas 
>>>>>>>>>>> ratas kuriam lengviau.....???????, nes buten toks ispudis 
>>>>>>>>>>> susidare.Nors is kitos puses veikia jis puikiai, tai labai 
>>>>>>>>>>> jauciasi ant pagerejusiuo pravazumo ir jau nekalbant apie 
>>>>>>>>>>> sukibima ant sausos dangos ir.t.t.
>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>