"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hktmvn$ogq$1@trimpas.omnitel.net... > Tam kad priversti suktis rata, kuris yra prispaustas masinos prie zemes o > ne vien tik ta kuris laisvai kabo ore, reikia kad difo kurio sukibimo jega > butu didesne uz pasipriesinimo jegu skirtuma tarp laisvo rato ir to > prispaustojo. paaishkink ta sakiny. > Ir siaip reiktu paziureti specifikacijas kiek procentu apriboja (o ne > sublokuoja) diffa, jeigu standarte buna turbut kokia 10-20% tai limited > pakelia (apriboja) nu gal iki kokiu 50%? torsenas tiesiog skiria tam pusashiui daugiau jegos kuris turi didesny pasiprieshinima. nezhinau kaip ce procentais tau paverst :) tiesiog normaliom vazhiavimo salygom buna 50:50 y pusashius o vienam praradus sukibima kitas gauna jau nebe 50 o daugiau % torko. O paprastam plokshteliniam lsd nereik jokio atspirties tashko kaip torsenui. > 100% sublokavimo niekas nedarytu nes tai butu visiska nesamone, valdymas > gaidiskas, padangu devejimasis ziaurus ir t.y. arba pastovus driftas! :D