Tema: Re: nu ka prisizvengiau del LSD
Autorius: FX
Data: 2010-02-10 11:25:59
o tai quaife torseninis ne plokshtelinis koks??? :|

FX

"Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
news:hktmg9$npi$1@trimpas.omnitel.net...
> tai su yjungtu dsc irgi sukosi tas laisvasis ratas? zhinotu dsc kompas kad 
> pas tave torsenas gale tai nereiktu nei rankinio traukt :)
>
> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
> news:hktm6b$ncs$1@trimpas.omnitel.net...
>> Aisku, dabar viska ponel. Matai kaip idomu.Beje nevaziavo tiek su ijungtu 
>> DSC tiek su isjungtu.
>> -- 
>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>> news:hks333$kji$1@trimpas.omnitel.net...
>>> right. torsenas y kita pusashy tik tada duoda torko jei pirmajam yra 
>>> bent koks pasiprieshinimas. pvz pas audi nuemus kardana mashina 
>>> nepatampa priekiu varoma. ji tiesiog nevazhiuoja. va elementarus torseno 
>>> gliukas :
>>> http://video.google.com/videoplay?docid=9072883197544018466#
>>>
>>> beje jei vienas ratas nerka sukas bishky ruchnyka patempk ir viskas bus 
>>> ok. shiuo atveju cluch lsd yra much better.
>>>
>>> "stroft" <laimisbmw@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hks1tf$jh2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kiek teko girdeti, ore torsenas irgi laisvu patampa biski
>>>>
>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>> news:hkrvp8$h6b$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Karocia zvengiau cia is to filmuko kur mb clk 63 amg black series 
>>>>> buksuoja kai vienas ratas galinis ore pakibes, o kuris ant zemes likes 
>>>>> net nebando vaziuoti (nesupratau veikimo blokuoto difo).Ogi ble pas 
>>>>> mane su quaif LSD tas pat.Kas galit paaiskinti, chule taip yra?
>>>>> Kitaip kalbant gaunasi tas poats kaip ir su laisvu, sukasi tas ratas 
>>>>> kuriam lengviau.....???????, nes buten toks ispudis susidare.Nors is 
>>>>> kitos puses veikia jis puikiai, tai labai jauciasi ant pagerejusiuo 
>>>>> pravazumo ir jau nekalbant apie sukibima ant sausos dangos ir.t.t.
>>>>> -- 
>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
>