Tema: Re: nu ka prisizvengiau del LSD
Autorius: FX
Data: 2010-02-11 10:42:48
nu bet ir vazhinejama ne offroad'o trasomis, o gatvemis su sniegu, ledu ir 
kitu shudu...

FX

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hl0eel$jin$1@trimpas.omnitel.net...
> nu. jo bet grupsas BMW, o ne visureigių
>
> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
> news:hl0dii$i4j$1@trimpas.omnitel.net...
>> nieko tas dsc neatstoja blokuoto diffo del pravazhumo..
>>
>> "Andrius" <andriusm_trinti@saikas.lt> wrote in message 
>> news:hl0bqb$fde$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai kai masinoj yra DSC tas blokuotas differencialas nereikalingas 
>>> situacijose kad neuzklimpt ir panasiai, nes DSC pristabdydamas viena 
>>> rata praktiskai atlieka blokuoto diffo vaidmeni! Tas diff gal tik 
>>> naudingas kokiu dideliu greiciu lekiant ziede kur DSC jau negaletu taip 
>>> tiksliai pristabdineti kad netrukdytu ir pan. Bet paprastam varotojui 
>>> vazinet tai uztenka ir DSC.
>>>
>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>> news:hku8nu$kc9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> realiai tai dabar kai viska papasakojot apie veikima gaunasi kad 
>>>> pasireiksti dsc as kaipo ir neleidau, nes jam tik pradejus mirkset ir 
>>>> trasket, as is karto ji atjungiau, auto dar pajudejo koki pusmetri i 
>>>> prieki, nes abu ratai dar liete zeme, o po to vairuotojo puses ratas 
>>>> pakibo ore ir pradejo beviltiskai suktis.Visgi matomai tai tas atvejis 
>>>> kai gaunasi suklydes kai isjungiau DSC.
>>>> -- 
>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>> news:hktmbd$njo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> na ne ant visu :) tiesiog shiuo atveju reikejo rankiny shiek tiek 
>>>>> truktelt ir butu pradeje abu suktis. Tik vat man ydomu ar ce su 
>>>>> yjungtu dsc ar su isjungtu taip gavosi, kai atsikels nerijus gal 
>>>>> papasakos!
>>>>>
>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>> news:hktkp3$ldo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> nerijus tiesiog pilnai ore pakabino viena rata o tam kad kitas 
>>>>>> pradetu suktis (nes speju diffas nera visada griezhtai sublokuotas) 
>>>>>> reikia apkrovos ir minimalaus pasiprieshinimo ant visu ratu...nu chia 
>>>>>> ash taip speju.
>>>>>>
>>>>>> FX
>>>>>>
>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hktf89$h3v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>o ka, tie patys LSD buvo su skirtingom charakteristikom. clutch, 
>>>>>>>visco ar torsenas. Ce ne kaimo baxure norejai kazhka protingo pasakyt 
>>>>>>>ar eiliny karta pabezdet y vandeny?
>>>>>>>
>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:hkshon$5fe$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Vietiniai kaimo bahurai biski nesigaudo tarp tikru daikto 
>>>>>>>> reiksmiu/paskirciu ir rebiatu lygio kalbu apie "blokuotĄ difĄ". 
>>>>>>>> Tipo blokuoc, kruc, turi viskas suktis kartu!!
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:hksh93$50m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Labai Slidi Danga
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:hksggs$46n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Ka reiskia LSD, isversk pazodziui.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:hkrvp8$h6b$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Karocia zvengiau cia is to filmuko kur mb clk 63 amg black 
>>>>>>>>>>> series buksuoja kai vienas ratas galinis ore pakibes, o kuris 
>>>>>>>>>>> ant zemes likes net nebando vaziuoti (nesupratau veikimo 
>>>>>>>>>>> blokuoto difo).Ogi ble pas mane su quaif LSD tas pat.Kas galit 
>>>>>>>>>>> paaiskinti, chule taip yra?
>>>>>>>>>>> Kitaip kalbant gaunasi tas poats kaip ir su laisvu, sukasi tas 
>>>>>>>>>>> ratas kuriam lengviau.....???????, nes buten toks ispudis 
>>>>>>>>>>> susidare.Nors is kitos puses veikia jis puikiai, tai labai 
>>>>>>>>>>> jauciasi ant pagerejusiuo pravazumo ir jau nekalbant apie 
>>>>>>>>>>> sukibima ant sausos dangos ir.t.t.
>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>