Tai neturetum nei alpinos nei m vel turetum balta lietuvishka mishraine kaip ir dabar daug mazh kazhka tokio turi :D FX "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:hl3ch0$mta$1@trimpas.omnitel.net... > atrodo kaip tai man visai nepatinka.Jeigu paimciau alpina e46-ta coupa > iskarto panaikinciau is isores visa alpinos atributika, pakeisciau i m > sportpaketa. > -- > BMW 330Ci M Sportpaket II > "DeViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message > news:hl1bta$uia$1@trimpas.omnitel.net... >> Taip, vienintelis minusas, uztat kaip vaziuoja, kaip atrodo ir vardas! >> >>> sorriukas bet alpina tai yra ne kas kita kaip standartinis e46-tas su >>> 3,3 litro varikliu.nes kaip zinia difas irgi atviras. >>> -- >>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>> >>> "DViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message >>> news:hl0o6p$30s$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai puikiai zinau:) Quaife 1000EUR, DSC atjungti galima (kiekviena >>>> karta uzvedant ar galima kitaip?). Galima pakaba pamodifikuoti, idejus >>>> Bilstein B6 arba B8, sailentblokus ekscentrinius ir tt.Taciau kam to >>>> reikia? Megstu tokiu metu originalias mashinas, o ne konstruktorius. >>>> P.S.: Reikia emkes arba alpinos vienzo...:) Prie gero labai greit >>>> priprantama. >>>> >>>> >>>>> Devilai o tu zinojai kad pas e46-ta galima atjungti DSC? ir jeigu >>>>> labai jau norisi isimesti LSD?, nes taves poklausius atrodo kad tai >>>>> neimanoma.:) >>>>> -- >>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>> "DViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message >>>>> news:hl0k4b$sfh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ir ne VW Passat krokodil edition. Nx tada BMW daro RWD? Su tom >>>>>> sistemom nei pravaziavimo, nei vairavimo, vien "kruizinimas"... Man >>>>>> patinka kitokie BMW ir labai gaila, kad jie lieka tik istorijoje >>>>>> (kaip ir tokie, kaip as:) >>>>>> >>>>>>> nu. jo bet grupsas BMW, o ne visureigių >>>>>>> >>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>>>> news:hl0dii$i4j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> nieko tas dsc neatstoja blokuoto diffo del pravazhumo.. >>>>>>>> >>>>>>>> "Andrius" <andriusm_trinti@saikas.lt> wrote in message >>>>>>>> news:hl0bqb$fde$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Tai kai masinoj yra DSC tas blokuotas differencialas nereikalingas >>>>>>>>> situacijose kad neuzklimpt ir panasiai, nes DSC pristabdydamas >>>>>>>>> viena rata praktiskai atlieka blokuoto diffo vaidmeni! Tas diff >>>>>>>>> gal tik naudingas kokiu dideliu greiciu lekiant ziede kur DSC jau >>>>>>>>> negaletu taip tiksliai pristabdineti kad netrukdytu ir pan. Bet >>>>>>>>> paprastam varotojui vazinet tai uztenka ir DSC. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:hku8nu$kc9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> realiai tai dabar kai viska papasakojot apie veikima gaunasi kad >>>>>>>>>> pasireiksti dsc as kaipo ir neleidau, nes jam tik pradejus >>>>>>>>>> mirkset ir trasket, as is karto ji atjungiau, auto dar pajudejo >>>>>>>>>> koki pusmetri i prieki, nes abu ratai dar liete zeme, o po to >>>>>>>>>> vairuotojo puses ratas pakibo ore ir pradejo beviltiskai >>>>>>>>>> suktis.Visgi matomai tai tas atvejis kai gaunasi suklydes kai >>>>>>>>>> isjungiau DSC. >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:hktmbd$njo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> na ne ant visu :) tiesiog shiuo atveju reikejo rankiny shiek >>>>>>>>>>> tiek truktelt ir butu pradeje abu suktis. Tik vat man ydomu ar >>>>>>>>>>> ce su yjungtu dsc ar su isjungtu taip gavosi, kai atsikels >>>>>>>>>>> nerijus gal papasakos! >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:hktkp3$ldo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> nerijus tiesiog pilnai ore pakabino viena rata o tam kad kitas >>>>>>>>>>>> pradetu suktis (nes speju diffas nera visada griezhtai >>>>>>>>>>>> sublokuotas) reikia apkrovos ir minimalaus pasiprieshinimo ant >>>>>>>>>>>> visu ratu...nu chia ash taip speju. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> FX >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:hktf89$h3v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>o ka, tie patys LSD buvo su skirtingom charakteristikom. >>>>>>>>>>>>>clutch, visco ar torsenas. Ce ne kaimo baxure norejai kazhka >>>>>>>>>>>>>protingo pasakyt ar eiliny karta pabezdet y vandeny? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:hkshon$5fe$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Vietiniai kaimo bahurai biski nesigaudo tarp tikru daikto >>>>>>>>>>>>>> reiksmiu/paskirciu ir rebiatu lygio kalbu apie "blokuotĄ >>>>>>>>>>>>>> difĄ". Tipo blokuoc, kruc, turi viskas suktis kartu!! >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:hksh93$50m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> Labai Slidi Danga >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:hksggs$46n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> Ka reiskia LSD, isversk pazodziui. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>> news:hkrvp8$h6b$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> Karocia zvengiau cia is to filmuko kur mb clk 63 amg black >>>>>>>>>>>>>>>>> series buksuoja kai vienas ratas galinis ore pakibes, o >>>>>>>>>>>>>>>>> kuris ant zemes likes net nebando vaziuoti (nesupratau >>>>>>>>>>>>>>>>> veikimo blokuoto difo).Ogi ble pas mane su quaif LSD tas >>>>>>>>>>>>>>>>> pat.Kas galit paaiskinti, chule taip yra? >>>>>>>>>>>>>>>>> Kitaip kalbant gaunasi tas poats kaip ir su laisvu, sukasi >>>>>>>>>>>>>>>>> tas ratas kuriam lengviau.....???????, nes buten toks >>>>>>>>>>>>>>>>> ispudis susidare.Nors is kitos puses veikia jis puikiai, >>>>>>>>>>>>>>>>> tai labai jauciasi ant pagerejusiuo pravazumo ir jau >>>>>>>>>>>>>>>>> nekalbant apie sukibima ant sausos dangos ir.t.t. >>>>>>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >