Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2009-03-26 13:30:08
mitsubishi heavy industry deja nedžiugina kaina....
http://www.mhi.co.jp/en/products/detail/multi-split.html
2 tavo kondicionieriai kainuos su montavimu detalėm ir tt ~9000lt...
1 išorinis 2 vidiniai iki 3kW su inverteriu šildymas šaldymas

tačiau dar nei 1 objekte neturėjau problemų su šiuo gamintoju

priežiūra jo gaunasi ~150lt iškvietimas kviečia kas 2 metus (papildo freono
jei reikia ir praplauna)
filtrus pats gali pasikeisti, o praplaut jei nebijai atidaryti "kapoto" gali
ir pats
+ yra spec tabletes kd dezinfekuotu + purškiklis plokštelių valymui