Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: vidmanc
Data: 2009-03-27 12:28:59

siuo atveju gera iseitis kondicionierius sildymo rezime, juolab, kad
stiklintas balkonas ar siltnamis sukaupia silumos nuo saules, kuria tereikia
perpumpuoti i patalpas.Tereikia atsakingai ivertinti atidaromus plotus. Tik
turint toki daikta, panorus vasara ir pasisaldyti, esant balkonui i sauleta
puse, ir kondicionieriai sklaidant, kad ir 3 kW silumos, bus pirtele ir virs
+ 43 laipsniu gali suveikti apsauga, na, bet seimininkiskai priziurint
galima to isvengti.Zodziu, neeine situacija, bet padaroma