Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: dariusia
Data: 2009-03-27 11:42:11
radijatoriai silumos manau nenunes, nes nunestu nebent tada kai oro
temperatura kambary butu didesne nei radijatoriasu temperatura, bet
radijatoriai ant tiek salti nebuna.

--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

Remontuoju garantinius samsung spausdintuvus
HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas, kasečių pildymas.