Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: Sanas
Data: 2009-03-26 16:46:33
Mielas koliega ( mat abu turim tuos pacius kodicionierius )
pats irgi esi truputu neteisus.
Ir eer svarbu, (kaip reklama sako kam moketi daugiau jeigu galima sutaupyti)
kai saldai pastoviai sunaudoji ir el energija o ji pinigeli kainuoja ir
toliau dar kainuos daugiau .
Kodel vasara siltu krastu valstybiu el tinklai nelaiko -  kondicionieriu
daug tauta prisijungia.
 O kad sildymui dujos brangiau negu kondicionierius , ir as ta pati galiu
patvirtinti ir dar mano pazistami
kurie irgi taip sildydamiesi sutaupo. Taupom tautieciai taupom kur galim...
--

Sanas