Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: vidmanc
Data: 2009-03-26 16:11:39

Nu ika? Mitsubishi hyperinverteris COP 5.41 saldyme, o ir kiti rimti
gamintojai turi tokius mazo galingumo kioskinius 2 kW modelius, lygiai taip
pat sekmingai pas visus gamintojus didesniu galingumo modeliu COP krenta iki
3.5. Tai tik  retas "chytras" klientas pasako, neskaiciuok man poreikio, o
duok ta maza ekonomiska,man uzteks. O visa likusi mase nuvaziuoja "
suskaiciuotu" projektiniu nebeziurint i jokius COPus.
Korejietisku kataloginiai deklaruojami COPai mazesni.