Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: dariusia
Data: 2009-03-26 18:47:34
O visgia kaip samsung kondicionieriai ? Tarkim 2 kambariu butukui 48 m*2
isirengti vesint, ir ziema sildyti ( kas labiau aktualu pasidare) ka nors
padoraus galima pasidaryti? Nes vos nesinoretiu atsisakyti centrinio
sildymo( jei tai imanoma ), nes taupo ir mazai tesildo.Su kondicionierium
daugiau prisisildyciau nei su radijatoriais.
Kaip tik darausi remonta , tai dabar reik apsispresti  ar desiu
kondicionieriu ar ne. Kaip suprantu blokas butu balkone(nesildoams bet
istiklintas buttu plastikiniais langasi) ar lauke ant sienos( klausimas ar
galima be visokiu ten leidimu ir panasiai).
Jei gali koki komercini pasiulyma atsiust tarkim samsun ir to mitsubishi ...
Arba parasyk i si emeila kokios infos is manes reiktu kad galetum
paskaiciuoti kaina.

--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas