Tema: Re: grandines galastuvas
Autorius: Arj
Data: 2012-03-27 11:21:36
sakykim taip - staklytes reikalingos tik tada, kada grandine koki vini, viela, zemiu pagauna - t.y.
reikia gerokai pagalasti.
Jei daznai taip atsitinka (pvz kokia sena nama utilizuoji krosnies pagalba) - tureti labai gerai,
jau vien del to kad vazineti kazkur nereikia kad grandine galast. Visais kitais atvejais - dildes
per akis.

"Sail"  parašė naujienų news:jkrshr$s41$1@trimpas.omnitel.net...

Taip taip, dildes uztenka. Ji ten i toki pribumbasa isistato, kuriame
matosi, kokiu kampu bruzini.

Tie galandimai and stakliu uz 5-10 lt supjauna grandine migom. Su dilde
dirbant, tarnaus ilgai.