Tema: Re: grandines galastuvas
Autorius: Sail
Data: 2012-03-27 15:54:15
Galingumas mazas, jei ka rimciau pjausi. Genejimui tiks zinoma.

Turiu 1.4 kw (kinietisku) galingumo pjukla, ir dar su didele sina, tai
gaidys. Is bedos susipjaunu, nes nedaug reikia, o ir 200 litu buvo uz ta sh.
negaila.

Prie ukio - turi detalizuot, ka raumeny turi su ta savoka. Jei "kartais
prirekia supjaut ka nors, pravers", tada tiks :-)