Tema: Re: grandines galastuvas
Autorius: Sarunas
Data: 2012-03-27 13:59:13
is savo patirties...
taip jau yra kad tenka ir miske malkas ruostis ir pasivezus susipjauti(2
peciam).
Neteko dirbti su pjuklu idealimis salygomis...visada tai miske gulinti
pjauni - zemes uzkabini, tai namie vilktus purvinus rastus pjauni, tai
kokias sakas bepjaudamas prie zemes prisilieti...taip tumpam padeda
dildele... bet po dienos darbo visada su staklem pataisau...Kai pats su
staklem galasi  - nudils ne ka daugiau nei su dilde...beto ir dilde labai
neamzinas dalykas.
Trumpai, jei turi sodyba ir nori efektyviai dirbti reikia ir dildes ir
stakliu.