Tema: Re: grandines galastuvas
Autorius: FwsA
Data: 2012-03-28 13:44:39
Tai vat, kad galingesne pigesne.
renkuosi is:
a) Husqvarna 236. (1.4kw). kaina 600Lt.
http://www.tgp.lt/product_info.php?products_id=823&osCsid=5ae4c6865ea51bb64b44e1e72b2fa514

b) Pjūklas benzininis MTD GCS 46/40 C. (Variklis: 46,4ccm, 1.9kw; Pjūklas:
40cm). kaina 550Lt
http://www.stokker.lt/products/product/1017882/

Linkstu link MTD del:
1. Nuo statybu yra like azuoliniu rastu, tai ta 1,4 kw gali ir nepaimt.
2. Del genejimo teks jau verstis su sunkiu, bet pjaunant storas sakas medyje
(jei ilipsiu), galingesnis bus kaip privalumas, o ne kaip minusas. O plonas
galima ir rankiniu nupjaut. + as vistiek galvoju apie trimeri, tai paimsiu
galingesni, ant kurio galima det pjukla skirta saku genejimui, tai su juo
net i medi nereikes lipt.
3. Daug saku reiks ant zemes susmulkint. Obelis kietas medis. Galingesnis
geriau. Medyje reiks daryt viena pjuvi, o ant zemes dar minimum 5 tai paciai
sakai.
4. Priedo gal reiks nupjaut keleta obelu ir vysniu + miska paretint. Tai
staciai medienai 1,4 kW visi sako, kad per mazai.
5. MTD dar gaunasi pigiau ir galingiau, nei Husqvarna ir jei teisybe sako,
MTD Vokietijoje rinkta, o Husqvarna Kinijoje.
6. Kazkada MTD buvo pati geriausia firma misko ir sodo technikai, poto tik
aplenke Husqvarna, Jonsered ir kt. (ar taip?)
7. Apie elektrini kolkas negalvoju. Labai jau siauras panaudojimas.
Gedas