Tema: Re: grandines galastuvas
Autorius: Sarunas
Data: 2012-03-28 13:22:38
Kuo galingesnis - tuo sunkesnis, ir brangesnis aisku... jei malku miške
nezadi ruosti, kuriu diametas apie 0,5/1 m. manau galios tikrai dideles
nereikia. Taip atrodo kas tas svoris.. kai misko salygom per sniega, per
isvartas pavaikstai tai greit protas ateina :).
O elektrini as pirkau siemet... is turgaus, be dideliu garantiju, tikra
kinieti Einhell(raudona)... 2,2 kW, berods uz 230. Makitai pagailejau 400,
sakau pirmas elektrinis, gal nusivilsiu, bet namie pjaunant malkas - tikrai
daug maloniau ir pigiau. Pjoviau pagrinde uosi...per visa sina eina be
stabdymo... drebule tai visai kaip per duona :). Pliusai elektrinio jau
aprasyti...Taip kad manau pataupyk ant galios ir uz tuos pinigus nusipirksi
elektrini.