Tema: Re: grandines galastuvas
Autorius: monaxas
Data: 2012-03-28 09:37:17
Pritariu 100 proc., nes ir pats taip darau. Tik pridursiu, kad galandant
dildę reik stumt tik viena kryptim į išorę.

"Night"  parašė naujienų news:jkrsh5$s39$1@trimpas.omnitel.net...

Po ilgu eksperimentu radau sau priimtiniausia metoda - kas kiekviena
sudeginta benzo baka prabraukiu
su dilde - uzima gal minute ar dvi, kol neleidi smarkiai atsipti, daug
galasti nereikia - reiskia ir kampu
"nenumusi". O kas kazkiek laiko galima ir nuvezti pagalasti, bet su tais
galandimais staklemis patirtis
nekokia - grandine sudrozia migom, o ir padaro ne visada tesingai (pvz.
pamirsta gylio ribotuvus
pazeminti, etc.) Zodziu pirk dile ir pamatysi kaip viskas ten lengva su ja.