Tema: Re: kiek kainuotu projektas
Autorius: Sail
Data: 2013-12-02 16:42:03
Nepyk, bet geriausia i galvos daktara.

Pagyvenk bent pusmeti. O paskiau pagalvok, ar dar tau to reikia.
Va jei vis dar reikes, tada jau daryk ka nors.

Nes dazniausiai pripranti ir poxui pasidaro. Paskiau net savo pliusu
pamatai.
Pas mane kai kur iki siol yra kabancio kristolo - lempuciu patronuose be
sviestuvo, ir taip jau >10 metu. Ir sviecia gerai, ir eksploatacija
paprasta - lengva nuvalyt ir lempute pakeisti.