Tema: Re: kiek kainuotu projektas
Autorius: Arun@sUser
Data: 2013-12-03 09:29:29
Na, arka yra toks dalykas, kad vertikalias apkrovas labai puikiai perima ir
paskirsto, ir, jei teisingai ispildyta, tai tikrai stabilumo nesugadina.
Kitas dalykas, kad arku krastuose "islenda" jegos i sonus (jei teko matyti
didelio pralioto arkas, tai apacioj net kontraforsus irengia). Jos kazkur
irgi turi susikompensuoti.
Bet, kaip sakiau, arkos dar dzin, gudziais 90-aisiais vienas pradedantis
architektas po mano nuomojamu butu isgriove nesancias pertvaras - va ten tai
buvo reikalu... As tai issikrausciau, bet sake, kad sienos truputi skilo,
tai ten po to papildomai kazka murino. Blokiniuose biski lengviau, ten
sienos "pakabintos".