Tema: Re: kiek kainuotu projektas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-12-03 09:36:31
Ha, neivbertini tu zmoniu. Ci akaip sakant duok shautuva vaikui, tai į
vamzdi prishiks. Mano atveju tai ir su arka blokiniame name sugebejo
pridirbti veju lygioj vietoj. Ploti ispjove daugmaz normalu, shveleri
virshuj irgi tinkama imete. Tik vat atlupus grindis pasimate, kad patogumo
delei ispjautas bloko remo gabalas ir uzbetonuota zemiau. Nezinau kaip
paasikint, bet kai yra blokas, jis pagal perimetra turi toki kaip ir
gelezini karkasa, tai vat jo dalis ir buvo ispjauta. Tai vat shitoje vietoje
bent jau keli konstruktoriai ir pasiunte mane nx.