Tema: Re: kiek kainuotu projektas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-12-02 17:57:46
Turint kiaules akis (kiaule, nieko asmenisko) ir konsultanta galima daryti
ir be projekto. Man taip gavosi netyciukas, bet suveiktu ir specialiai.
Darai be projekto, pries tai pasikonsultaves su konstruktoriumi ir
pasirases, kad ir kokia preliminaria sutarti. Bet cia jau pats supranti, kad
jei pareis Maksima tavo namui, tai jau batona ant taves trupins. Jei
konstruktorius tave itikina, kad "nemyzk loshara, shimta kartu taip darem",
sedi ir lauki. Gali buti, kad niekas neateis ir tavo rekonstrukcija
pergyvens ir tave ir tavo chata. Gali buti, kad kokio gero kaimyno deka
ateis statybu inspekcija ir sakys - staigiai atsakai uz bazara ir pradelkes.
Jei nepasiseks - gausi bauda (iki shtukes) ir ipareigojima iteisinti arba
atstatyti kaip buvo. Idomiausia vieta, jeigu tu dedi ant shito teismo
sprendimo bybi. Tada statybu inspekcija pasiima vykdomaji rasta ir eina pas
antstoli. Antstolis ateina pas tave ir sako - tu vykdyk teismo sprendima,
nes jei to nedarysi, ash ji ivykdysiu prievarta. O cia jau vat toks
disonansas gaunasi. Tu antstoliui parasai pisulka - "Zinote, ash nei
tinkuoti moku, nei brezinio tam reikalui padaryt, o vat be jo niekaip.
Kreipiaus į keleta projektuotoju, jie nesutinka paruosti nei atstatymo
projekto, nei iteisinimo dokumentu". Kreiptis galima istikruju ir prideti
atsakymus - situacija shudina ir tikrai mazai kas nores tokio darbelio
imtis. Geriausiai jei kazkur bus atsakymas - "nesancios konstrukcijos
pazeistos taip, kad pilnai atstatyti ju i ankstense bukle techniskai
neimanoma". Teoriskai gaunasi, kad vienintelis budas atstatyt situacija kaip
buvo - nugriaut nama ir pastatyt is naujo. Daugiabuti, mano atveju 60-ies
butu. Antstolis pato situacijoje, atraso, kad teismo sprendimo ivykdyti nera
galimybiu del materialiniu aplinkybiu ar kaip ten formuluojama. Statybu
inspekcija gauna jo popieriuka, isisega i byla - ir byla uzdaryta. Bet cia
gavos netycia ir norint tai pakartot reik uzsiimt - tau to reik?