Idomu, jei naudingai laimejai aukcione preke, su kuria pardavejas nelabai nori atsisveikinti (todel tempia guma). Kas buna, jei jis jos taip ir neissiuncia arba bando suklastoti ta siuntima - tu iskeli pay pal disputa ir galu gale geriausiu atveju atgauni pinigus, kuriuos tu sumokejai? O kas jei man realiai pritruko tos prekes, pagaliau is kitur as ja nusipirkciau gerokai brangiau... Dar galbut tau buvo "uzsaldyta" didele pinigu suma... Ar nera kazkokios papildomos kompensacijos uz prekes negavima? Kas buna tam pardavejui blogesnio uz tai kad tik grazina pinigus ir, galbut, gauna neigiama feedbacka? Dar butu labai gerai, jei kas paaiskintu, kam reikalingas tas claim atskirai nuo dispute (zinau, kad terminas disputui - 45 dienos nuo pardavimo - daugiau nieko nezinau)? Ar reikia po to paciam dar kuo nors rupintis, ar tiesiog viskuo pasirupina paypalas? Dekingas jei kas papasakosit....