disputas, tai kai pateiki pardavejui reikalavimus, o PP tik nebylus vieweris sito reikalo yra, o claim'as tai jau tiesioginis reikalavimas PP'ui grazinti pinigus, nebent pardavejas kazkaip pasiaiskins per nustatyta termina, jei nepasiaiskina - atgauni babkes (tas sumoketas, o ne uz dvasine zala papildomai), jei irodo, kad issiunte - tada bbz, speju jei drausta buvo atgauni babkes, jei ne - labanakt. Gal placiau galima, kas cia tokio "naudingo" ka pardavejas ideda, o paskui skirtis nenori ? Ar cia apie pinigu kieki kalba, kad tikejosi uz brangiau, bet pamirso "Reserve" uzdeti ir gavosi parduot uz pigiai. Del pasekmiu, tai gaus neigiama maximum feedbacka ir tiek ziniu. Po antros tokios "aferos" galbut tik accounta uzclose'ins. "Mikro" <klausti.per@newsus.lt> wrote in message news:hgt908$eb5$1@trimpas.omnitel.net... > Idomu, jei naudingai laimejai aukcione preke, su kuria pardavejas nelabai > nori atsisveikinti (todel tempia guma). Kas buna, jei jis jos taip ir > neissiuncia arba bando suklastoti ta siuntima - tu iskeli pay pal disputa > ir galu gale geriausiu atveju atgauni pinigus, kuriuos tu sumokejai? O kas > jei man realiai pritruko tos prekes, pagaliau is kitur as ja nusipirkciau > gerokai brangiau... Dar galbut tau buvo "uzsaldyta" didele pinigu suma... > Ar nera kazkokios papildomos kompensacijos uz prekes negavima? Kas buna > tam pardavejui blogesnio uz tai kad tik grazina pinigus ir, galbut, gauna > neigiama feedbacka? > Dar butu labai gerai, jei kas paaiskintu, kam reikalingas tas claim > atskirai nuo dispute (zinau, kad terminas disputui - 45 dienos nuo > pardavimo - daugiau nieko nezinau)? Ar reikia po to paciam dar kuo nors > rupintis, ar tiesiog viskuo pasirupina paypalas? Dekingas jei kas > papasakosit.... >