vedi PP disputa ir vsio. ten bus viskas paaiskinta - per kiek laiko pardavejas turi atsakyt ir tt. uz moraline zala nieks neatlygins :) cia jau pats prisiemi atsakomybe rinkdamasis is ko pirkt! VISADA reikia tikrinti feedback'a! ir nesitiketi gauti gera daikta uz dyka... O siaip tai ten ganetinai viskas paprasta, patogu, saugu. "Mikro" <klausti.per@newsus.lt> wrote in message news:hgt908$eb5$1@trimpas.omnitel.net... > Idomu, jei naudingai laimejai aukcione preke, su kuria pardavejas nelabai > nori atsisveikinti (todel tempia guma). Kas buna, jei jis jos taip ir > neissiuncia arba bando suklastoti ta siuntima - tu iskeli pay pal disputa > ir galu gale geriausiu atveju atgauni pinigus, kuriuos tu sumokejai? O kas > jei man realiai pritruko tos prekes, pagaliau is kitur as ja nusipirkciau > gerokai brangiau... Dar galbut tau buvo "uzsaldyta" didele pinigu suma... > Ar nera kazkokios papildomos kompensacijos uz prekes negavima? Kas buna > tam pardavejui blogesnio uz tai kad tik grazina pinigus ir, galbut, gauna > neigiama feedbacka? > Dar butu labai gerai, jei kas paaiskintu, kam reikalingas tas claim > atskirai nuo dispute (zinau, kad terminas disputui - 45 dienos nuo > pardavimo - daugiau nieko nezinau)? Ar reikia po to paciam dar kuo nors > rupintis, ar tiesiog viskuo pasirupina paypalas? Dekingas jei kas > papasakosit.... >