Tema: Re: del ebay nesklandumu
Autorius: linuji
Data: 2009-12-23 16:59:08
vedi PP disputa ir vsio. ten bus viskas paaiskinta - per kiek laiko 
pardavejas turi atsakyt ir tt.
uz moraline zala nieks neatlygins :) cia jau pats prisiemi atsakomybe 
rinkdamasis is ko pirkt!
VISADA reikia tikrinti feedback'a! ir nesitiketi gauti gera daikta uz 
dyka...

O siaip tai ten ganetinai viskas paprasta, patogu, saugu.



"Mikro" <klausti.per@newsus.lt> wrote in message 
news:hgt908$eb5$1@trimpas.omnitel.net...
> Idomu, jei naudingai laimejai aukcione preke, su kuria pardavejas nelabai 
> nori atsisveikinti (todel tempia guma). Kas buna, jei jis jos taip ir 
> neissiuncia arba bando suklastoti ta siuntima - tu iskeli pay pal disputa 
> ir galu gale geriausiu atveju atgauni pinigus, kuriuos tu sumokejai? O kas 
> jei man realiai pritruko tos prekes, pagaliau is kitur as ja nusipirkciau 
> gerokai brangiau... Dar galbut tau buvo "uzsaldyta" didele pinigu suma... 
> Ar nera kazkokios papildomos kompensacijos uz prekes negavima? Kas buna 
> tam pardavejui blogesnio uz tai kad tik grazina pinigus ir, galbut, gauna 
> neigiama feedbacka?
> Dar butu labai gerai, jei kas paaiskintu, kam reikalingas tas claim 
> atskirai nuo dispute (zinau, kad terminas disputui - 45 dienos nuo 
> pardavimo - daugiau nieko nezinau)? Ar reikia po to paciam dar kuo nors 
> rupintis, ar tiesiog viskuo pasirupina paypalas? Dekingas jei kas 
> papasakosit....
>