beveik niekada neziuriu i feedback'a - ziuriu ar PP dengia ta preke ir visada ieskau geru daiktu beveik uz dyka :) na blogiausiu atveju PP grazina pinigus ir tiek "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message news:hgtb7s$h5a$1@trimpas.omnitel.net... > vedi PP disputa ir vsio. ten bus viskas paaiskinta - per kiek laiko > pardavejas turi atsakyt ir tt. > uz moraline zala nieks neatlygins :) cia jau pats prisiemi atsakomybe > rinkdamasis is ko pirkt! > VISADA reikia tikrinti feedback'a! ir nesitiketi gauti gera daikta uz > dyka... > > O siaip tai ten ganetinai viskas paprasta, patogu, saugu. > > > > "Mikro" <klausti.per@newsus.lt> wrote in message > news:hgt908$eb5$1@trimpas.omnitel.net... >> Idomu, jei naudingai laimejai aukcione preke, su kuria pardavejas nelabai >> nori atsisveikinti (todel tempia guma). Kas buna, jei jis jos taip ir >> neissiuncia arba bando suklastoti ta siuntima - tu iskeli pay pal disputa >> ir galu gale geriausiu atveju atgauni pinigus, kuriuos tu sumokejai? O >> kas jei man realiai pritruko tos prekes, pagaliau is kitur as ja >> nusipirkciau gerokai brangiau... Dar galbut tau buvo "uzsaldyta" didele >> pinigu suma... Ar nera kazkokios papildomos kompensacijos uz prekes >> negavima? Kas buna tam pardavejui blogesnio uz tai kad tik grazina >> pinigus ir, galbut, gauna neigiama feedbacka? >> Dar butu labai gerai, jei kas paaiskintu, kam reikalingas tas claim >> atskirai nuo dispute (zinau, kad terminas disputui - 45 dienos nuo >> pardavimo - daugiau nieko nezinau)? Ar reikia po to paciam dar kuo nors >> rupintis, ar tiesiog viskuo pasirupina paypalas? Dekingas jei kas >> papasakosit.... >> > >