Tema: Re: del ebay nesklandumu
Autorius: opapa
Data: 2009-12-23 18:02:49
beveik niekada neziuriu i feedback'a - ziuriu ar PP dengia ta preke ir 
visada ieskau geru daiktu beveik uz dyka :) na blogiausiu atveju PP grazina 
pinigus ir tiek

"linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message 
news:hgtb7s$h5a$1@trimpas.omnitel.net...
> vedi PP disputa ir vsio. ten bus viskas paaiskinta - per kiek laiko 
> pardavejas turi atsakyt ir tt.
> uz moraline zala nieks neatlygins :) cia jau pats prisiemi atsakomybe 
> rinkdamasis is ko pirkt!
> VISADA reikia tikrinti feedback'a! ir nesitiketi gauti gera daikta uz 
> dyka...
>
> O siaip tai ten ganetinai viskas paprasta, patogu, saugu.
>
>
>
> "Mikro" <klausti.per@newsus.lt> wrote in message 
> news:hgt908$eb5$1@trimpas.omnitel.net...
>> Idomu, jei naudingai laimejai aukcione preke, su kuria pardavejas nelabai 
>> nori atsisveikinti (todel tempia guma). Kas buna, jei jis jos taip ir 
>> neissiuncia arba bando suklastoti ta siuntima - tu iskeli pay pal disputa 
>> ir galu gale geriausiu atveju atgauni pinigus, kuriuos tu sumokejai? O 
>> kas jei man realiai pritruko tos prekes, pagaliau is kitur as ja 
>> nusipirkciau gerokai brangiau... Dar galbut tau buvo "uzsaldyta" didele 
>> pinigu suma... Ar nera kazkokios papildomos kompensacijos uz prekes 
>> negavima? Kas buna tam pardavejui blogesnio uz tai kad tik grazina 
>> pinigus ir, galbut, gauna neigiama feedbacka?
>> Dar butu labai gerai, jei kas paaiskintu, kam reikalingas tas claim 
>> atskirai nuo dispute (zinau, kad terminas disputui - 45 dienos nuo 
>> pardavimo - daugiau nieko nezinau)? Ar reikia po to paciam dar kuo nors 
>> rupintis, ar tiesiog viskuo pasirupina paypalas? Dekingas jei kas 
>> papasakosit....
>>
>
>