o sugaisto laiko neskaiciuoji? cia kiekvienas pagal save aisku. bet as jei perku preke kokia - bunu 95% tikras, kad ja gausiu. "opapa" <pastas@pasts.lt> wrote in message news:hgtev9$l06$1@trimpas.omnitel.net... > beveik niekada neziuriu i feedback'a - ziuriu ar PP dengia ta preke ir > visada ieskau geru daiktu beveik uz dyka :) na blogiausiu atveju PP > grazina pinigus ir tiek > > "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message > news:hgtb7s$h5a$1@trimpas.omnitel.net... >> vedi PP disputa ir vsio. ten bus viskas paaiskinta - per kiek laiko >> pardavejas turi atsakyt ir tt. >> uz moraline zala nieks neatlygins :) cia jau pats prisiemi atsakomybe >> rinkdamasis is ko pirkt! >> VISADA reikia tikrinti feedback'a! ir nesitiketi gauti gera daikta uz >> dyka... >> >> O siaip tai ten ganetinai viskas paprasta, patogu, saugu. >> >> >> >> "Mikro" <klausti.per@newsus.lt> wrote in message >> news:hgt908$eb5$1@trimpas.omnitel.net... >>> Idomu, jei naudingai laimejai aukcione preke, su kuria pardavejas >>> nelabai nori atsisveikinti (todel tempia guma). Kas buna, jei jis jos >>> taip ir neissiuncia arba bando suklastoti ta siuntima - tu iskeli pay >>> pal disputa ir galu gale geriausiu atveju atgauni pinigus, kuriuos tu >>> sumokejai? O kas jei man realiai pritruko tos prekes, pagaliau is kitur >>> as ja nusipirkciau gerokai brangiau... Dar galbut tau buvo "uzsaldyta" >>> didele pinigu suma... Ar nera kazkokios papildomos kompensacijos uz >>> prekes negavima? Kas buna tam pardavejui blogesnio uz tai kad tik >>> grazina pinigus ir, galbut, gauna neigiama feedbacka? >>> Dar butu labai gerai, jei kas paaiskintu, kam reikalingas tas claim >>> atskirai nuo dispute (zinau, kad terminas disputui - 45 dienos nuo >>> pardavimo - daugiau nieko nezinau)? Ar reikia po to paciam dar kuo nors >>> rupintis, ar tiesiog viskuo pasirupina paypalas? Dekingas jei kas >>> papasakosit.... >>> >> >> > >