nesvarbu kad pardavejas turi ceki kad issiunte, PP vis tiek grazina pinigus - bent man taip visada buvo, tiesa prekes iki 100 svaru...nes as perku preke, o ne ceki kad issiunte man irgi yra buve kad tikrai nenori parduoti prekes uz tokia maza kaina, tai ten kazkokia pardaveju opcija yra kad man atejo pasiulymas nutraukti sanderi nes jis neturi jau tos prekes - kadangi man jis vis tiek nebutu pardaves, tai sutikau ir parasiau neutralu atsiliepima kad prekes nepirkau nes pardavejos jos neturejo "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message news:hgta0t$fnk$1@trimpas.omnitel.net... > disputas, tai kai pateiki pardavejui reikalavimus, o PP tik nebylus > vieweris sito reikalo yra, o claim'as tai jau tiesioginis reikalavimas > PP'ui grazinti pinigus, nebent pardavejas kazkaip pasiaiskins per > nustatyta termina, jei nepasiaiskina - atgauni babkes (tas sumoketas, o ne > uz dvasine zala papildomai), jei irodo, kad issiunte - tada bbz, speju jei > drausta buvo atgauni babkes, jei ne - labanakt. > > Gal placiau galima, kas cia tokio "naudingo" ka pardavejas ideda, o paskui > skirtis nenori ? Ar cia apie pinigu kieki kalba, kad tikejosi uz brangiau, > bet pamirso "Reserve" uzdeti ir gavosi parduot uz pigiai. > Del pasekmiu, tai gaus neigiama maximum feedbacka ir tiek ziniu. Po antros > tokios "aferos" galbut tik accounta uzclose'ins. > > "Mikro" <klausti.per@newsus.lt> wrote in message > news:hgt908$eb5$1@trimpas.omnitel.net... >> Idomu, jei naudingai laimejai aukcione preke, su kuria pardavejas nelabai >> nori atsisveikinti (todel tempia guma). Kas buna, jei jis jos taip ir >> neissiuncia arba bando suklastoti ta siuntima - tu iskeli pay pal disputa >> ir galu gale geriausiu atveju atgauni pinigus, kuriuos tu sumokejai? O >> kas jei man realiai pritruko tos prekes, pagaliau is kitur as ja >> nusipirkciau gerokai brangiau... Dar galbut tau buvo "uzsaldyta" didele >> pinigu suma... Ar nera kazkokios papildomos kompensacijos uz prekes >> negavima? Kas buna tam pardavejui blogesnio uz tai kad tik grazina >> pinigus ir, galbut, gauna neigiama feedbacka? >> Dar butu labai gerai, jei kas paaiskintu, kam reikalingas tas claim >> atskirai nuo dispute (zinau, kad terminas disputui - 45 dienos nuo >> pardavimo - daugiau nieko nezinau)? Ar reikia po to paciam dar kuo nors >> rupintis, ar tiesiog viskuo pasirupina paypalas? Dekingas jei kas >> papasakosit.... >> > >