Visko gali būti, tačiau tai ne mano reikalas. Ir vis tiek „just works“ čia nesuveikė. Net obuolys neišgelbėjo. :P budulis vulgaris rašė: > 2015-06-29 14:09, KEdas rašė: >> „Sutvarkyti“ specialistui reiškia, kad ten nebeliks loterijos >> faktoriaus. Kai lendama ne į savo daržą – sutvarkymas labiau primena >> sėkmę nei žiniomis pagrįstą sprendimą. >> Mano minėtu atveju: pasijungiau per TeamViewer, pakrapščiau portus : >> laiškai išsisiunčia. Atsijungiu ir po 5 minučių sulaukiu skambučio, kad >> smtp nepasiekiamas. Čia aš sutvarkiau ar nelabai? Ir „tiesiog veikė“ >> suvedus adresus, slaptažodžius ir portus ar nelabai? Pašto klientas – >> standartinis „apple mail“. > O tas SMTP serveris tuo metu pasiekiamas buvo? :) > > Arba kitas scenarijus - tu sutvarkei vieną pašto paskyrą, o juzeris iš > kitos paskyros laiškus siųsti bandė. >