na tai užjaust belieka. bad luck. jei taip atsitiktų su Live Mail, kitą dieną eitum griovių kast? Antrą kartą prisijungt nepavyko, nes ir teamviewer'is nebeveikė? Tai gal internetas pas klientą dingo? On 6/29/2015 2:29 PM, KEdas wrote: > Visko gali būti, tačiau tai ne mano reikalas. Ir vis tiek „just works“ > čia nesuveikė. Net obuolys neišgelbėjo. :P > > budulis vulgaris rašė: >> 2015-06-29 14:09, KEdas rašė: >>> „Sutvarkyti“ specialistui reiškia, kad ten nebeliks loterijos >>> faktoriaus. Kai lendama ne į savo daržą – sutvarkymas labiau primena >>> sėkmę nei žiniomis pagrįstą sprendimą. >>> Mano minėtu atveju: pasijungiau per TeamViewer, pakrapščiau portus : >>> laiškai išsisiunčia. Atsijungiu ir po 5 minučių sulaukiu skambučio, kad >>> smtp nepasiekiamas. Čia aš sutvarkiau ar nelabai? Ir „tiesiog veikė“ >>> suvedus adresus, slaptažodžius ir portus ar nelabai? Pašto klientas – >>> standartinis „apple mail“. >> O tas SMTP serveris tuo metu pasiekiamas buvo? :) >> >> Arba kitas scenarijus - tu sutvarkei vieną pašto paskyrą, o juzeris iš >> kitos paskyros laiškus siųsti bandė. >> >