Tema: Šatėnų prieglobstis. Septyniasdešimt devintoji savaitė
Autorius: sofos bulbė
Data: 2011-10-28 16:22:15

Kultūrinė industrija per savo produktus - filmus, telepokalbius ir t.t.
užtvindydama vaizdais, info, reklama ir t.t. įtvirtina sau pageidaujamą
modelį formuodama klaidinimo būseną, visuomenės sąvokas, o galutinis
rezultatas viso šio manipuliacinio proceso yra ANTIŠVIEČIAMASIS,
SĄMONĖS PAVERGIMO PRIEMONĖ, kuri trukdo fornuotis autentiškiems,
savarankiškai mąstantiems ir apsisprendžiantiems piliečiams. 

Nematau nieko blogo, jei jauni žmons išvyks kokiam penketui metų į
užsienį ir ten pramokę kalbą, pamatys, kad medijois industrija varo
klaikią propagandą prieš VISA NACIONALINES valstybes, vaikydami žmones
iš šalies į šalį, iš JAV į Angliją, iš Anglijos Europos į Lotynų
Ameriką ir t.t. , nes toks ir yra globalistų planas, kad nebeliktų
nacionalinių valstybių ribų, o vyriausybes pakeistų privatūs
koncernai, kurių beaugantis apetitas ir sukelia populiacijos perviršį
šalyse.


-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=18761