Kultūrinė industrija per savo produktus - filmus, telepokalbius ir t.t. užtvindydama vaizdais, info, reklama ir t.t. įtvirtina sau pageidaujamą modelį formuodama klaidinimo būseną, visuomenės sąvokas, o galutinis rezultatas viso šio manipuliacinio proceso yra ANTIŠVIEČIAMASIS, SĄMONĖS PAVERGIMO PRIEMONĖ, kuri trukdo fornuotis autentiškiems, savarankiškai mąstantiems ir apsisprendžiantiems piliečiams. Nematau nieko blogo, jei jauni žmons išvyks kokiam penketui metų į užsienį ir ten pramokę kalbą, pamatys, kad medijois industrija varo klaikią propagandą prieš VISA NACIONALINES valstybes, vaikydami žmones iš šalies į šalį, iš JAV į Angliją, iš Anglijos Europos į Lotynų Ameriką ir t.t. , nes toks ir yra globalistų planas, kad nebeliktų nacionalinių valstybių ribų, o vyriausybes pakeistų privatūs koncernai, kurių beaugantis apetitas ir sukelia populiacijos perviršį šalyse. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=18761