a fyg znajet:) o ji rimtai- atstumai daznai trumpi, itariu nedasikrauna. iki siol versadavausi su senu tarybiniu (net gamintojas/modelis neaiskus, tik numeris kazkosk yra - mazu kokioj nors "abonentineje dezuteje" gaminami buvo) bet va pasiskaiciau kad naujiems kalcio/neaptarnaujamiems svarbu neperkrauti, nevirsyti itampos. o va tas rusiskas is viso itampa min 14.8 duoda pacioj pradzioj, o norint bent jau 4-5 amperus palaikyti - itampa kyla iki 15,5 -16 su trupuciu... Vat todel ir kilo toks noras... "Levas" <kazkur@pasbobute.com> wrote in message news:l26drq$i92$1@trimpas.omnitel.net... > atsakykit i viena durna klausima.... as auto turiu gal 20 metu. (nu ne > viena, 4 skirtingus) ir per ta laika prireike pakrovejo gal kokius 5 > kartus. Pagrinde kai auto akumas budavo jau visai mires ir labai senas ir > kieme budavo salta. > > Jei akumas dar darbinio amziaus, pakrovimas teisingas, tai kaip ir > nereikalingas prietaisas... > > O uz tokia suma tikrai galima ir nauja akuma gera nusipirkti, ir auto > elektros dali pasitikrinti. >