> jei auto siuolaikinis, tai ant laisvu apsuku borto itampa islieka 14V "Tabletė" generatoriuje dažnai 14.1 V, ką tik užvedus ant laisvų gauni apie 14.0, bet paskui po kapotu darosi karšta ir įtampa žeminama iki 13.5, nes tipo tiek priklauso aukštesnėje temperatūroje. http://www.powerstream.com/SLA.htm: higher voltages (above the gassing voltage) should only be used on flooded batteries that can have the water replaced cyclic use standby use gassing voltage -20 °C 16.02 to 16.56 14.04 to 14.28 17.82 -10 °C 15.66 to 16.2 13.92 to 14.22 15.9 0 ° C 15.3 to 15.9 13.8 to 14.1 15.24 10 °C 14.94 to 15.54 13.68 to 13.98 14.82 20 °C 14.58 to 15.18 13.56 to 13.86 14.49 25 °C 14.40 to 15.00 13.5 to 13.8 14.34 30 °C 14.22 to 14.82 13.44 to 13.74 14.19 40 °C 13.86 to 14.46 13.32 to 13.62 13.98 Taip pat žmoniškas reguliatorius matuotų ne savo, o akumo temperatūrą, ale turim, ką turim :) Bet egzistuoja ir 14.5 V reguliatoriai. Kam pasisekė ir auto iš kokių nors šaltesnių kraštų atvarytas, tai ankstesni šeimininkai jau bus neapsikentę ir pasikeitę. Arba standartiškai turės, jei savo šalyje naują auto pirko. Pagal mane LT klimatui tik tokie ir tinka. -- saimhe