tokie skaičiai kaip parašei - arba akumas pilnai įkrautas arba jau miręs. Joks pakrovėjas čia nepagelbės. On 2013.09.28 15:29, pjezo wrote: > a fyg znajet:) > > o ji rimtai- atstumai daznai trumpi, itariu nedasikrauna. > iki siol versadavausi su senu tarybiniu (net gamintojas/modelis neaiskus, > tik numeris kazkosk yra - mazu kokioj nors "abonentineje dezuteje" gaminami > buvo) > bet va pasiskaiciau kad naujiems kalcio/neaptarnaujamiems svarbu > neperkrauti, nevirsyti itampos. > o va tas rusiskas is viso itampa min 14.8 duoda pacioj pradzioj, o norint > bent jau 4-5 amperus palaikyti - itampa kyla iki 15,5 -16 su trupuciu... > > Vat todel ir kilo toks noras... > > "Levas" <kazkur@pasbobute.com> wrote in message > news:l26drq$i92$1@trimpas.omnitel.net... >> atsakykit i viena durna klausima.... as auto turiu gal 20 metu. (nu ne >> viena, 4 skirtingus) ir per ta laika prireike pakrovejo gal kokius 5 >> kartus. Pagrinde kai auto akumas budavo jau visai mires ir labai senas ir >> kieme budavo salta. >> >> Jei akumas dar darbinio amziaus, pakrovimas teisingas, tai kaip ir >> nereikalingas prietaisas... >> >> O uz tokia suma tikrai galima ir nauja akuma gera nusipirkti, ir auto >> elektros dali pasitikrinti. >> > >