O masinoj, kai buna 13.5V - 14V vaziuojant, tai jau itampos nevirsija ir akumui nekenkia, ane? Itampa ir turi buti siek tiek didesne, kitaip akumas nelabai ir krausis. Taip kad man atrodo krauk su rusisku ir nesuk galvos. Aisku, jungti prie neatjungto akumo ta rusiska, gal butu nekokia mintis. :-) "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:l26i2u$kev$1@trimpas.omnitel.net... >a fyg znajet:) > > o ji rimtai- atstumai daznai trumpi, itariu nedasikrauna. > iki siol versadavausi su senu tarybiniu (net gamintojas/modelis neaiskus, > tik numeris kazkosk yra - mazu kokioj nors "abonentineje dezuteje" gaminami > buvo) > bet va pasiskaiciau kad naujiems kalcio/neaptarnaujamiems svarbu > neperkrauti, nevirsyti itampos. > o va tas rusiskas is viso itampa min 14.8 duoda pacioj pradzioj, o norint > bent jau 4-5 amperus palaikyti - itampa kyla iki 15,5 -16 su trupuciu... > > Vat todel ir kilo toks noras... > > "Levas" <kazkur@pasbobute.com> wrote in message > news:l26drq$i92$1@trimpas.omnitel.net... >> atsakykit i viena durna klausima.... as auto turiu gal 20 metu. (nu ne >> viena, 4 skirtingus) ir per ta laika prireike pakrovejo gal kokius 5 >> kartus. Pagrinde kai auto akumas budavo jau visai mires ir labai senas ir >> kieme budavo salta. >> >> Jei akumas dar darbinio amziaus, pakrovimas teisingas, tai kaip ir >> nereikalingas prietaisas... >> >> O uz tokia suma tikrai galima ir nauja akuma gera nusipirkti, ir auto >> elektros dali pasitikrinti. >> > >