a ir dar: viso itampa min 14.8 duoda pacioj pradzioj, o norint > bent jau 4-5 amperus palaikyti - itampa kyla iki 15,5 -16 su trupuciu rodo kad akumas blogas. Nes gero iskrauto akumo gnybtu itampos su 5A iki 16V nepakelsi. Toks itampos uzkilimas rodo, kad akumo vidine varza jau labai didele ir jis niekaip negales atiduoti tinkamos startines sroves. Kruvis matyt irgi atitinkamai per mazas uzsilaiko. Gal net viena cele numiro. 5A tai "palengvintas" krovimas tokiems akumams On 2013.09.28 15:29, pjezo wrote: > a fyg znajet:) > > o ji rimtai- atstumai daznai trumpi, itariu nedasikrauna. > iki siol versadavausi su senu tarybiniu (net gamintojas/modelis neaiskus, > tik numeris kazkosk yra - mazu kokioj nors "abonentineje dezuteje" gaminami > buvo) > bet va pasiskaiciau kad naujiems kalcio/neaptarnaujamiems svarbu > neperkrauti, nevirsyti itampos. > o va tas rusiskas is viso itampa min 14.8 duoda pacioj pradzioj, o norint > bent jau 4-5 amperus palaikyti - itampa kyla iki 15,5 -16 su trupuciu... > > Vat todel ir kilo toks noras... > > "Levas" <kazkur@pasbobute.com> wrote in message > news:l26drq$i92$1@trimpas.omnitel.net... >> atsakykit i viena durna klausima.... as auto turiu gal 20 metu. (nu ne >> viena, 4 skirtingus) ir per ta laika prireike pakrovejo gal kokius 5 >> kartus. Pagrinde kai auto akumas budavo jau visai mires ir labai senas ir >> kieme budavo salta. >> >> Jei akumas dar darbinio amziaus, pakrovimas teisingas, tai kaip ir >> nereikalingas prietaisas... >> >> O uz tokia suma tikrai galima ir nauja akuma gera nusipirkti, ir auto >> elektros dali pasitikrinti. >> > > -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt