Tema: Re: Akumuliatoriaus pakrovejas
Autorius: Levas
Data: 2013-10-01 17:37:12
nu man buvo parejes kazkada laisvu apsuku reguliavimas. Kaip pradejo 
noretis keisti starteri ir uzdegimo spynele, tai tas reguliatorius 
iskarto "susiremontavo".

On 2013.10.01 16:16, Tom wrote:
> pas mane auksto slegio siurblys parejes (yra nesandarumas, ko pasekoje
> tenka ilgiau pasukti po ilgesnio stovejimo) keiciu kaip kojines akumus
> ir starterius :)
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:l2cn0v$jqn$1@trimpas.omnitel.net...
>
> dar ir starteriai būna pareina. tada akumus irgi keičia kaip kojines
>
> On 2013.09.30 17:34, Levas wrote:
>> nu jei auto siuolaikinis, tai ant laisvu apsuku borto itampa islieka
>> 14V, tai akumas kaip ir kraunamas. Juolab, kad salto variklio apsukos
>> didesnes.
>>
>> Pagrindine beda pas zmones, kad kai pareina generatoriaus dalis, visi
>> krapsto akumuliatorius. :)
>>
>> On 2013.09.30 09:02, Giedriusf wrote:
>>> On Sat, 28 Sep 2013 16:59:14 +0300, Levas <kazkur@pasbobute.com>
>>> wrote:
>>>
>>>
>>> mano dienos atstumas buna 2km+2km. Daznai buna kad pries vaziuojant
>>> tuos 2 km ji dar 10 min dirba ant laisvu kol langai nusyla. Su
>>> sviesom, ventiliatorium ir dar galinio lango sildymu.
>>> Akuma pakraunu 2-3 kartus i metus, kai nepamirstu. Akumas 100ah oem
>>> jaguaro, kokiu gal 96' metu.
>>>
>>>
>>>> mano dienos kelione 7+7km. Cia daug ar mazai kaip atstumui? Kuro
>>>> sanaudom, tai tikrai zinau kad labai per mazai, nes nespeja isilti
>>>> motoras. Ko pasekoje kibiras ir daugiau saliarkos 100km. Cia ziema. Kai
>>>> vasaros metu prasisuku su dviem trilitriais slovykais. :)
>>>>
>>>> Beja pats turiu rusiska pakroveja, kuriam parejo visa elektronika ir
>>>> jis
>>>> buvo supaprastintas iki "duodu kiek galiu" aparato. Nu niekada per
>>>> nakti
>>>> nekroviau.
>>>>
>>>> On 2013.09.28 15:29, pjezo wrote:
>>>>> a fyg znajet:)
>>>>>
>>>>> o ji rimtai- atstumai daznai trumpi, itariu nedasikrauna.
>>>>> iki siol versadavausi su senu tarybiniu (net gamintojas/modelis
>>>>> neaiskus,
>>>>> tik numeris kazkosk yra - mazu kokioj nors "abonentineje dezuteje"
>>>>> gaminami
>>>>> buvo)
>>>>> bet va pasiskaiciau kad naujiems kalcio/neaptarnaujamiems svarbu
>>>>> neperkrauti, nevirsyti itampos.
>>>>> o va tas rusiskas is viso itampa min 14.8 duoda pacioj pradzioj, o
>>>>> norint
>>>>> bent jau 4-5 amperus palaikyti - itampa kyla iki 15,5 -16 su
>>>>> trupuciu...
>>>>>
>>>>> Vat todel ir kilo toks noras...
>>>>>
>>>>> "Levas" <kazkur@pasbobute.com> wrote in message
>>>>> news:l26drq$i92$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> atsakykit i viena durna klausima.... as auto turiu gal 20 metu.
>>>>>> (nu ne
>>>>>> viena, 4 skirtingus) ir per ta laika prireike pakrovejo gal kokius 5
>>>>>> kartus. Pagrinde kai auto akumas budavo jau visai mires ir labai
>>>>>> senas ir
>>>>>> kieme budavo salta.
>>>>>>
>>>>>> Jei akumas dar darbinio amziaus, pakrovimas teisingas, tai kaip ir
>>>>>> nereikalingas prietaisas...
>>>>>>
>>>>>> O uz tokia suma tikrai galima ir nauja akuma gera nusipirkti, ir auto
>>>>>> elektros dali pasitikrinti.
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> --
>>>> Bye, Levas
>>
>

-- 
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt