Ant lipduko a/k nereikia, bet reikia pateikti invalidumo pažymėjimą, o ten jau a/k yra. Ir transporto priemonę su invalidumo lipduku ne invalidas negali statyti į invalidų vietą. Tokia praktika, taigi ir žvejo leidimas asmeniui išrašomas, todėl a/k reikalingas. "Arvis" <rarvis@takas.lt> wrote in message news:ikjg8m$81f$1@trimpas.omnitel.net... > > "Casper" <kasparasvo_istrinti_@gmail.com> parašė naujienų > pranešime:ikiem7$iv5$1@trimpas.omnitel.net... >> Butent, leidimai yra isduodami tam tikram asmeniui (sumokejusiam >> rinkliava), >> del to leidimas yra vardinis ir jame reikia nurodyti ak. >> Cia taip pat kaip ir su invalidais ir ju auto parkavimu tam tikrose >> vietose - stoveti tam tikrose vietose suteikiama teise yra transporto >> priemonei pazymetai lipduku, o ne asmeniui vadeliojanciam ta tr. >> priemone. > > O tai ant transporto priemonės lipduko a/k irgi reikėtų. O tai atvažiuos > su ta mašinike koks sveikuolis/ambalas, invalido giminietis ar bičiulis, > pastatys prie ženklo - netvarka gaunasi mūsų tvarkingoje ir teisingoje > Tėvynėje. > Tiesa, o jei vadelioja invalidas, tai gal ir jam galima būt lipduką > užsilipininti? Nes iš vežimo dar sunkiau, negu iš mašinikės, objektan > nusigauti. > Šiaip tai tie asmens kodai yra iki absurdo nuvalkioti. Pvz.: nuo > 2010.10.01. įsigaliojusiuose STR dėl statybos užbaigimo, aktuose būtina > nurodyti statytojo atstovo, techninio prižiūrėtojo, projekto vadovo, > statinį priimančios organizacijos atstovo a/k. Kam tas reikalinga, jeigu > tuose pačiuose aktuose nurodomi tų specialistų atestatų numeriai? Manau, > viskas yr paprastai: tuos norminius aktus ruošė arba studentai, arba > debilai, besivadovaujantys principu "kaby čėvo nė vyšlo". Gal taip ir > kitose srityse vyksta - dėl viso pikto... > > >