jej, jei jau tavo tokios padrikos mintys, tai jau mieliau uz tave prabalsaves buciau talentu shou o ne uz Virgiliju :( joke :) "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hedhpu$oca$1@trimpas.omnitel.net... > Taigi, atėjo laikas papasakot jums apie šį jaunesnįjį brolį. Kaip žinia pirmasis assassinas buvo spalvotas, inovatyvus... ir nuobodus - užlipk ant šito bokšto, sumušk šitą, nužudyk aną - kartoti kol atsibos - man atsibodo jau įpusėjus. Būtent dėl šio monotoniškumo ubis buvo kritikuojamas kaip reikalas. Rodos jie bandė sekt geriausiomis Holivudo tradicijomis - išreklamavom, sukūrėm gražių vaizdų ir nerealių efektų - štai pirkit, valgykit, mylėkit mus - ką? Siužetas? Siu-že-tas.. hm... kažkoks labai keistas žodis, na, gal kitą kartą. Taigi tas kitą kartą ir buvo assassins creed 2. > Kaip manau niekam ne naujiena - šis assassinas sukasi viduramžių - tfu, kokių viduramžių - čia tikrų tikriausias Itališkasis renesansas ir ne kur kitur, kaip renesansano lopšyje - Florencijoje. Pati žaidimo istorija - neblizga, bet nebėra tokia banali, kaip pirmojo assassino - yra pakankamai patenkinama - nesiplėsiu, kad nespoilint. Visa atmosfera perteikta tikrai maloniai, pasivaikščiojimas Venecijos gatvėmis, San Marco aikštė, Dodžų rūmai... mmm... Atgaivina malonius prisiminimus. Parkūro elementai man visgi labiau patiko mirrors edge - imho šis pusfabrikatis yra nepralenkiamas šia prasme, bet viskuo kitkuo assassins creedas tikrai visa galva aukštesnis už savo jaunesnįjį šiek tiek atsilikusį brolį. Žinot mano mėgstamą palyginimą - aprengė jaunesnį brolį naujais drabužėliais - taigi šį kartą jis yra tiesioginė prasmė - drabužėliai tikrai nauji, ir jei nepatinka standartinai - galite prisipirkt kokiu tik norit pagal skonį. Taip pat atsirado ir šarvai, ginklai, nauji judesiai, paveikslai ir dar daug naujų smulkmenų. Atsimenat pirmajam assassine renkamas vėliavas? (labai protingas ir su žaidimu besirišantis dalykas - tu žiaurus ir paslaptingas žudikas, besikarstantis stogais ir tyliai žudantis savo aukas - šia tau į rankas "štuką" vėliavų...) - Čia gi reiks rinkt plunksnas - kodėl plunksnos, bus labai gražus motyvuotas paaiškinimas - paveikslus, statulėles ir pan. > Žaidimą pagyvino, bet mano akyse šiek tiek sugadino assassinų kapų raktų (seal) rinkimas - kodėl? Todėl kad toks vaizdas, kad staiga pradėjai žaisi prince of persia. Ir staiga visas realistiškumas, visas realistiškai atkurtas miestas nueina šuniui ant uodegos, kai pasirodo kad bažnyčios ar tvirtovės viduje egzistuoja atskira paralelinė visata, kurią matyt maketavo importuotas architektas: "mes girdėjom, kad jūs atlikot labai įsimintinų darbų Persijoje - taip taip, taigi palikit tas visas iš sienų styrančias atbrailas - tik pjūklus išmeskit, neišsimokėsim už elektrą." (Hm.. šiaip jau mintis Achmedinejadui - taip, taip gerbiamoji branduolinė komisija, ateikite čia, tikrinkite, tiesa patekimas i urano sodrinimo gamyklas pas mus yra tradicinis, mes samdėmės vieną architektą dirbusį pačioj Italijoj, norint patekt į gamyklą jums reiks, pagriebt už šios atbrailos, perbėgti per šią sieną, tada šokti...) Taip, kai kurios vietos tikrai smagios ir neprasilenkiančios su realybe (beveik), kad ir Florencijos katedra.. bet kitos... > Tiesa žaidimas prarado vieną svarbų elementą - jausmą, kad esi gležnas ir net labai mirtingas žmogelis. Kad kova su vienu kariu reiškia 50/50 šansą išgyvent, o kova prieš didesnį kiekį - užtikrintą mirtį - tu esi tylus sėlinantis žudikas, o ne kibogas - todėl jei prasideda problemos - bėk ir slėpkis. Šiame assassine slėptis nereikia visai, o bėgi tik tais atvejais, jei tiesiog tingi žudyti ir paskui plėšyti plakatus. Tave užpuola krūva kareivių - na, mes juk žinom, kad į Venecijos dodžai garbės kuopa renkasi sutrikusio intelekto vaikų internatuose... Taip, sutinku žudymas, cuonter atakai ir kiti reikalai čia atliekami meistriškai ir labai plastiškai ir gražiai (hm.. kažkaip sunerimau savo būsena po šių žodžių:). O paprasčiausias būdas atsikratyt kareivėliu yra čiupti šį vargšą padarėlį už pakarpos ir mesti nuo stogo, ar į vandenį (tiesą pasakius galima tiesiog priplaukt prie kranto ir stebėt kaip jie patys pribėgę prie vandens neišlaiko pusiausvyros ir krenta į vandenį)... Bet kam yra prikurta tokia masė pasislėpimo vietų man iki šiol yra mistika. Ubis gyrėsi, kad nuo šiol nebegalėsi taip paprastai pasislėpti kupetose ar ant stogo esančiose "slėpyklose" mat nuo šiol sargai ieškos ir ten.. Galiu patvirtint, tai ir yra, specialiai tai išbandžiau ir tai buvo vienintelis kartas kai slėpiausi nuo priešininkų. > Be pagrindinės siužetinės linijos mes galėsime užimti ir pasiuntinuko vaidmenį, paauklėt neištikimus vyrus, žudyt pagal užsakymą, žudyt šiaip lakstančius po miestą kažkokius nevidonus, atstatinėt savo dėdės dvarą, rinkt jau minėtas plunksnas ir dar viena labai įdomi naujovė - gličai sistemoje palikti vieno iš tiriamųjų. Užšifruota tiesa. Jums reikės rasti jo paliktas nuorodas ant pastatų, tada išspręsti lengvesnes ar sunkesniais mįsles, o gavę aktivacijos kodą atrakinsite dalelę "tiesos". Dar liko man rods penkios ar septynios nuorodos ant pastatų... Kad aš dabar prisiminčiau, kur aš juos praleidau:). > Verdiktas. Žaidimas tikrai vertas dėmesio. Viskas, tiek pagrindinė linija, tiek ypač papildomi dalykai, kaip statulėlių ieškojimas, paveikslų pirkimas, ir ypač "tiesos" ieškojimas suteikia jam papildomo laiko praleidimo žaidime, net pabaigus, pagrindinę siužeto liniją. Jis visais atvejais (na, gerai, beveik visais) žymiai, žymiai geresnis už pirmtaką ir imho patenka į tą pačią lentyną su terminatorium antru - į tą pustuštę lentyną, kur žaidimas ar filmas su prierašu "du" yra visa galvą aukštesnis už savo pirmtaką. > Nuoširdus 9.5/10 (iki 10/10 visgi trūksta šio bei to). > > > -- > ___________ > ©Toxis