nea, mane dede ZeaLot'as buvo po savo sparnu priglaudes, dabar da patarejas pasikviete, o shiaip nea ;) "Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message news:hekfh7$rt7$1@trimpas.omnitel.net... >a tu gal review kur nors rasai ar zurnala ar siaip i koki games.lt ? :) > > "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message > news:hedhpu$oca$1@trimpas.omnitel.net... >> Taigi, atėjo laikas papasakot jums apie šį jaunesnįjį brolį. Kaip žinia >> pirmasis assassinas buvo spalvotas, inovatyvus... ir nuobodus - užlipk ant >> šito bokšto, sumušk šitą, nužudyk aną - kartoti kol atsibos - man atsibodo >> jau įpusėjus. Būtent dėl šio monotoniškumo ubis buvo kritikuojamas kaip >> reikalas. Rodos jie bandė sekt geriausiomis Holivudo tradicijomis - >> išreklamavom, sukūrėm gražių vaizdų ir nerealių efektų - štai pirkit, >> valgykit, mylėkit mus - ką? Siužetas? Siu-že-tas.. hm... kažkoks labai >> keistas žodis, na, gal kitą kartą. Taigi tas kitą kartą ir buvo assassins >> creed 2. >> Kaip manau niekam ne naujiena - šis assassinas sukasi viduramžių - tfu, >> kokių viduramžių - čia tikrų tikriausias Itališkasis renesansas ir ne kur >> kitur, kaip renesansano lopšyje - Florencijoje. Pati žaidimo istorija - >> neblizga, bet nebėra tokia banali, kaip pirmojo assassino - yra pakankamai >> patenkinama - nesiplėsiu, kad nespoilint. Visa atmosfera perteikta tikrai >> maloniai, pasivaikščiojimas Venecijos gatvėmis, San Marco aikštė, Dodžų >> rūmai... mmm... Atgaivina malonius prisiminimus. Parkūro elementai man >> visgi labiau patiko mirrors edge - imho šis pusfabrikatis yra >> nepralenkiamas šia prasme, bet viskuo kitkuo assassins creedas tikrai visa >> galva aukštesnis už savo jaunesnįjį šiek tiek atsilikusį brolį. Žinot mano >> mėgstamą palyginimą - aprengė jaunesnį brolį naujais drabužėliais - taigi >> šį kartą jis yra tiesioginė prasmė - drabužėliai tikrai nauji, ir jei >> nepatinka standartinai - galite prisipirkt kokiu tik norit pagal skonį. >> Taip pat atsirado ir šarvai, ginklai, nauji judesiai, paveikslai ir dar >> daug naujų smulkmenų. Atsimenat pirmajam assassine renkamas vėliavas? >> (labai protingas ir su žaidimu besirišantis dalykas - tu žiaurus ir >> paslaptingas žudikas, besikarstantis stogais ir tyliai žudantis savo >> aukas - šia tau į rankas "štuką" vėliavų...) - Čia gi reiks rinkt >> plunksnas - kodėl plunksnos, bus labai gražus motyvuotas paaiškinimas - >> paveikslus, statulėles ir pan. >> Žaidimą pagyvino, bet mano akyse šiek tiek sugadino assassinų kapų raktų >> (seal) rinkimas - kodėl? Todėl kad toks vaizdas, kad staiga pradėjai žaisi >> prince of persia. Ir staiga visas realistiškumas, visas realistiškai >> atkurtas miestas nueina šuniui ant uodegos, kai pasirodo kad bažnyčios ar >> tvirtovės viduje egzistuoja atskira paralelinė visata, kurią matyt >> maketavo importuotas architektas: "mes girdėjom, kad jūs atlikot labai >> įsimintinų darbų Persijoje - taip taip, taigi palikit tas visas iš sienų >> styrančias atbrailas - tik pjūklus išmeskit, neišsimokėsim už elektrą." >> (Hm.. šiaip jau mintis Achmedinejadui - taip, taip gerbiamoji branduolinė >> komisija, ateikite čia, tikrinkite, tiesa patekimas i urano sodrinimo >> gamyklas pas mus yra tradicinis, mes samdėmės vieną architektą dirbusį >> pačioj Italijoj, norint patekt į gamyklą jums reiks, pagriebt už šios >> atbrailos, perbėgti per šią sieną, tada šokti...) Taip, kai kurios vietos >> tikrai smagios ir neprasilenkiančios su realybe (beveik), kad ir >> Florencijos katedra.. bet kitos... >> Tiesa žaidimas prarado vieną svarbų elementą - jausmą, kad esi gležnas ir >> net labai mirtingas žmogelis. Kad kova su vienu kariu reiškia 50/50 šansą >> išgyvent, o kova prieš didesnį kiekį - užtikrintą mirtį - tu esi tylus >> sėlinantis žudikas, o ne kibogas - todėl jei prasideda problemos - bėk ir >> slėpkis. Šiame assassine slėptis nereikia visai, o bėgi tik tais atvejais, >> jei tiesiog tingi žudyti ir paskui plėšyti plakatus. Tave užpuola krūva >> kareivių - na, mes juk žinom, kad į Venecijos dodžai garbės kuopa renkasi >> sutrikusio intelekto vaikų internatuose... Taip, sutinku žudymas, cuonter >> atakai ir kiti reikalai čia atliekami meistriškai ir labai plastiškai ir >> gražiai (hm.. kažkaip sunerimau savo būsena po šių žodžių:). O >> paprasčiausias būdas atsikratyt kareivėliu yra čiupti šį vargšą padarėlį >> už pakarpos ir mesti nuo stogo, ar į vandenį (tiesą pasakius galima >> tiesiog priplaukt prie kranto ir stebėt kaip jie patys pribėgę prie >> vandens neišlaiko pusiausvyros ir krenta į vandenį)... Bet kam yra >> prikurta tokia masė pasislėpimo vietų man iki šiol yra mistika. Ubis >> gyrėsi, kad nuo šiol nebegalėsi taip paprastai pasislėpti kupetose ar ant >> stogo esančiose "slėpyklose" mat nuo šiol sargai ieškos ir ten.. Galiu >> patvirtint, tai ir yra, specialiai tai išbandžiau ir tai buvo vienintelis >> kartas kai slėpiausi nuo priešininkų. >> Be pagrindinės siužetinės linijos mes galėsime užimti ir pasiuntinuko >> vaidmenį, paauklėt neištikimus vyrus, žudyt pagal užsakymą, žudyt šiaip >> lakstančius po miestą kažkokius nevidonus, atstatinėt savo dėdės dvarą, >> rinkt jau minėtas plunksnas ir dar viena labai įdomi naujovė - gličai >> sistemoje palikti vieno iš tiriamųjų. Užšifruota tiesa. Jums reikės rasti >> jo paliktas nuorodas ant pastatų, tada išspręsti lengvesnes ar sunkesniais >> mįsles, o gavę aktivacijos kodą atrakinsite dalelę "tiesos". Dar liko man >> rods penkios ar septynios nuorodos ant pastatų... Kad aš dabar >> prisiminčiau, kur aš juos praleidau:). >> Verdiktas. Žaidimas tikrai vertas dėmesio. Viskas, tiek pagrindinė linija, >> tiek ypač papildomi dalykai, kaip statulėlių ieškojimas, paveikslų >> pirkimas, ir ypač "tiesos" ieškojimas suteikia jam papildomo laiko >> praleidimo žaidime, net pabaigus, pagrindinę siužeto liniją. Jis visais >> atvejais (na, gerai, beveik visais) žymiai, žymiai geresnis už pirmtaką ir >> imho patenka į tą pačią lentyną su terminatorium antru - į tą pustuštę >> lentyną, kur žaidimas ar filmas su prierašu "du" yra visa galvą aukštesnis >> už savo pirmtaką. >> Nuoširdus 9.5/10 (iki 10/10 visgi trūksta šio bei to). >> >> >> -- >> ___________ >> ©Toxis > >