ku jums paaiskint, gerbiamasai? o.0 "Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message news:helsh5$6nh$1@trimpas.omnitel.net... > ZeaLot'ai pasiaiskinsi ar kaip ? :) > > "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message > news:hel9h3$802$1@trimpas.omnitel.net... >> nea, mane dede ZeaLot'as buvo po savo sparnu priglaudes, dabar da >> patarejas pasikviete, o shiaip nea ;) >> "Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message >> news:hekfh7$rt7$1@trimpas.omnitel.net... >>>a tu gal review kur nors rasai ar zurnala ar siaip i koki games.lt ? :) >>> >>> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message >>> news:hedhpu$oca$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Taigi, atėjo laikas papasakot jums apie šį jaunesnįjį brolį. Kaip žinia >>>> pirmasis assassinas buvo spalvotas, inovatyvus... ir nuobodus - užlipk >>>> ant >>>> šito bokšto, sumušk šitą, nužudyk aną - kartoti kol atsibos - man >>>> atsibodo >>>> jau įpusėjus. Būtent dėl šio monotoniškumo ubis buvo kritikuojamas kaip >>>> reikalas. Rodos jie bandė sekt geriausiomis Holivudo tradicijomis - >>>> išreklamavom, sukūrėm gražių vaizdų ir nerealių efektų - štai pirkit, >>>> valgykit, mylėkit mus - ką? Siužetas? Siu-že-tas.. hm... kažkoks labai >>>> keistas žodis, na, gal kitą kartą. Taigi tas kitą kartą ir buvo >>>> assassins >>>> creed 2. >>>> Kaip manau niekam ne naujiena - šis assassinas sukasi viduramžių - tfu, >>>> kokių viduramžių - čia tikrų tikriausias Itališkasis renesansas ir ne >>>> kur >>>> kitur, kaip renesansano lopšyje - Florencijoje. Pati žaidimo istorija - >>>> neblizga, bet nebėra tokia banali, kaip pirmojo assassino - yra >>>> pakankamai >>>> patenkinama - nesiplėsiu, kad nespoilint. Visa atmosfera perteikta >>>> tikrai >>>> maloniai, pasivaikščiojimas Venecijos gatvėmis, San Marco aikštė, Dodžų >>>> rūmai... mmm... Atgaivina malonius prisiminimus. Parkūro elementai man >>>> visgi labiau patiko mirrors edge - imho šis pusfabrikatis yra >>>> nepralenkiamas šia prasme, bet viskuo kitkuo assassins creedas tikrai >>>> visa >>>> galva aukštesnis už savo jaunesnįjį šiek tiek atsilikusį brolį. Žinot >>>> mano >>>> mėgstamą palyginimą - aprengė jaunesnį brolį naujais drabužėliais - >>>> taigi >>>> šį kartą jis yra tiesioginė prasmė - drabužėliai tikrai nauji, ir jei >>>> nepatinka standartinai - galite prisipirkt kokiu tik norit pagal skonį. >>>> Taip pat atsirado ir šarvai, ginklai, nauji judesiai, paveikslai ir dar >>>> daug naujų smulkmenų. Atsimenat pirmajam assassine renkamas vėliavas? >>>> (labai protingas ir su žaidimu besirišantis dalykas - tu žiaurus ir >>>> paslaptingas žudikas, besikarstantis stogais ir tyliai žudantis savo >>>> aukas - šia tau į rankas "štuką" vėliavų...) - Čia gi reiks rinkt >>>> plunksnas - kodėl plunksnos, bus labai gražus motyvuotas paaiškinimas - >>>> paveikslus, statulėles ir pan. >>>> Žaidimą pagyvino, bet mano akyse šiek tiek sugadino assassinų kapų >>>> raktų >>>> (seal) rinkimas - kodėl? Todėl kad toks vaizdas, kad staiga pradėjai >>>> žaisi >>>> prince of persia. Ir staiga visas realistiškumas, visas realistiškai >>>> atkurtas miestas nueina šuniui ant uodegos, kai pasirodo kad bažnyčios >>>> ar >>>> tvirtovės viduje egzistuoja atskira paralelinė visata, kurią matyt >>>> maketavo importuotas architektas: "mes girdėjom, kad jūs atlikot labai >>>> įsimintinų darbų Persijoje - taip taip, taigi palikit tas visas iš >>>> sienų >>>> styrančias atbrailas - tik pjūklus išmeskit, neišsimokėsim už elektrą." >>>> (Hm.. šiaip jau mintis Achmedinejadui - taip, taip gerbiamoji >>>> branduolinė >>>> komisija, ateikite čia, tikrinkite, tiesa patekimas i urano sodrinimo >>>> gamyklas pas mus yra tradicinis, mes samdėmės vieną architektą dirbusį >>>> pačioj Italijoj, norint patekt į gamyklą jums reiks, pagriebt už šios >>>> atbrailos, perbėgti per šią sieną, tada šokti...) Taip, kai kurios >>>> vietos >>>> tikrai smagios ir neprasilenkiančios su realybe (beveik), kad ir >>>> Florencijos katedra.. bet kitos... >>>> Tiesa žaidimas prarado vieną svarbų elementą - jausmą, kad esi gležnas >>>> ir >>>> net labai mirtingas žmogelis. Kad kova su vienu kariu reiškia 50/50 >>>> šansą >>>> išgyvent, o kova prieš didesnį kiekį - užtikrintą mirtį - tu esi tylus >>>> sėlinantis žudikas, o ne kibogas - todėl jei prasideda problemos - bėk >>>> ir >>>> slėpkis. Šiame assassine slėptis nereikia visai, o bėgi tik tais >>>> atvejais, >>>> jei tiesiog tingi žudyti ir paskui plėšyti plakatus. Tave užpuola krūva >>>> kareivių - na, mes juk žinom, kad į Venecijos dodžai garbės kuopa >>>> renkasi >>>> sutrikusio intelekto vaikų internatuose... Taip, sutinku žudymas, >>>> cuonter >>>> atakai ir kiti reikalai čia atliekami meistriškai ir labai plastiškai >>>> ir >>>> gražiai (hm.. kažkaip sunerimau savo būsena po šių žodžių:). O >>>> paprasčiausias būdas atsikratyt kareivėliu yra čiupti šį vargšą >>>> padarėlį >>>> už pakarpos ir mesti nuo stogo, ar į vandenį (tiesą pasakius galima >>>> tiesiog priplaukt prie kranto ir stebėt kaip jie patys pribėgę prie >>>> vandens neišlaiko pusiausvyros ir krenta į vandenį)... Bet kam yra >>>> prikurta tokia masė pasislėpimo vietų man iki šiol yra mistika. Ubis >>>> gyrėsi, kad nuo šiol nebegalėsi taip paprastai pasislėpti kupetose ar >>>> ant >>>> stogo esančiose "slėpyklose" mat nuo šiol sargai ieškos ir ten.. Galiu >>>> patvirtint, tai ir yra, specialiai tai išbandžiau ir tai buvo >>>> vienintelis >>>> kartas kai slėpiausi nuo priešininkų. >>>> Be pagrindinės siužetinės linijos mes galėsime užimti ir pasiuntinuko >>>> vaidmenį, paauklėt neištikimus vyrus, žudyt pagal užsakymą, žudyt šiaip >>>> lakstančius po miestą kažkokius nevidonus, atstatinėt savo dėdės dvarą, >>>> rinkt jau minėtas plunksnas ir dar viena labai įdomi naujovė - gličai >>>> sistemoje palikti vieno iš tiriamųjų. Užšifruota tiesa. Jums reikės >>>> rasti >>>> jo paliktas nuorodas ant pastatų, tada išspręsti lengvesnes ar >>>> sunkesniais >>>> mįsles, o gavę aktivacijos kodą atrakinsite dalelę "tiesos". Dar liko >>>> man >>>> rods penkios ar septynios nuorodos ant pastatų... Kad aš dabar >>>> prisiminčiau, kur aš juos praleidau:). >>>> Verdiktas. Žaidimas tikrai vertas dėmesio. Viskas, tiek pagrindinė >>>> linija, >>>> tiek ypač papildomi dalykai, kaip statulėlių ieškojimas, paveikslų >>>> pirkimas, ir ypač "tiesos" ieškojimas suteikia jam papildomo laiko >>>> praleidimo žaidime, net pabaigus, pagrindinę siužeto liniją. Jis visais >>>> atvejais (na, gerai, beveik visais) žymiai, žymiai geresnis už pirmtaką >>>> ir >>>> imho patenka į tą pačią lentyną su terminatorium antru - į tą pustuštę >>>> lentyną, kur žaidimas ar filmas su prierašu "du" yra visa galvą >>>> aukštesnis >>>> už savo pirmtaką. >>>> Nuoširdus 9.5/10 (iki 10/10 visgi trūksta šio bei to). >>>> >>>> >>>> -- >>>> ___________ >>>> ©Toxis >>> >>> > >