a tu gal review kur nors rasai ar zurnala ar siaip i koki games.lt ? :) "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hedhpu$oca$1@trimpas.omnitel.net... > Taigi, atėjo laikas papasakot jums apie šį jaunesnįjį brolį. Kaip žinia > pirmasis assassinas buvo spalvotas, inovatyvus... ir nuobodus - užlipk ant > šito bokšto, sumušk šitą, nužudyk aną - kartoti kol atsibos - man atsibodo > jau įpusėjus. Būtent dėl šio monotoniškumo ubis buvo kritikuojamas kaip > reikalas. Rodos jie bandė sekt geriausiomis Holivudo tradicijomis - > išreklamavom, sukūrėm gražių vaizdų ir nerealių efektų - štai pirkit, > valgykit, mylėkit mus - ką? Siužetas? Siu-že-tas.. hm... kažkoks labai > keistas žodis, na, gal kitą kartą. Taigi tas kitą kartą ir buvo assassins > creed 2. > Kaip manau niekam ne naujiena - šis assassinas sukasi viduramžių - tfu, > kokių viduramžių - čia tikrų tikriausias Itališkasis renesansas ir ne kur > kitur, kaip renesansano lopšyje - Florencijoje. Pati žaidimo istorija - > neblizga, bet nebėra tokia banali, kaip pirmojo assassino - yra pakankamai > patenkinama - nesiplėsiu, kad nespoilint. Visa atmosfera perteikta tikrai > maloniai, pasivaikščiojimas Venecijos gatvėmis, San Marco aikštė, Dodžų > rūmai... mmm... Atgaivina malonius prisiminimus. Parkūro elementai man > visgi labiau patiko mirrors edge - imho šis pusfabrikatis yra > nepralenkiamas šia prasme, bet viskuo kitkuo assassins creedas tikrai visa > galva aukštesnis už savo jaunesnįjį šiek tiek atsilikusį brolį. Žinot mano > mėgstamą palyginimą - aprengė jaunesnį brolį naujais drabužėliais - taigi > šį kartą jis yra tiesioginė prasmė - drabužėliai tikrai nauji, ir jei > nepatinka standartinai - galite prisipirkt kokiu tik norit pagal skonį. > Taip pat atsirado ir šarvai, ginklai, nauji judesiai, paveikslai ir dar > daug naujų smulkmenų. Atsimenat pirmajam assassine renkamas vėliavas? > (labai protingas ir su žaidimu besirišantis dalykas - tu žiaurus ir > paslaptingas žudikas, besikarstantis stogais ir tyliai žudantis savo > aukas - šia tau į rankas "štuką" vėliavų...) - Čia gi reiks rinkt > plunksnas - kodėl plunksnos, bus labai gražus motyvuotas paaiškinimas - > paveikslus, statulėles ir pan. > Žaidimą pagyvino, bet mano akyse šiek tiek sugadino assassinų kapų raktų > (seal) rinkimas - kodėl? Todėl kad toks vaizdas, kad staiga pradėjai žaisi > prince of persia. Ir staiga visas realistiškumas, visas realistiškai > atkurtas miestas nueina šuniui ant uodegos, kai pasirodo kad bažnyčios ar > tvirtovės viduje egzistuoja atskira paralelinė visata, kurią matyt > maketavo importuotas architektas: "mes girdėjom, kad jūs atlikot labai > įsimintinų darbų Persijoje - taip taip, taigi palikit tas visas iš sienų > styrančias atbrailas - tik pjūklus išmeskit, neišsimokėsim už elektrą." > (Hm.. šiaip jau mintis Achmedinejadui - taip, taip gerbiamoji branduolinė > komisija, ateikite čia, tikrinkite, tiesa patekimas i urano sodrinimo > gamyklas pas mus yra tradicinis, mes samdėmės vieną architektą dirbusį > pačioj Italijoj, norint patekt į gamyklą jums reiks, pagriebt už šios > atbrailos, perbėgti per šią sieną, tada šokti...) Taip, kai kurios vietos > tikrai smagios ir neprasilenkiančios su realybe (beveik), kad ir > Florencijos katedra.. bet kitos... > Tiesa žaidimas prarado vieną svarbų elementą - jausmą, kad esi gležnas ir > net labai mirtingas žmogelis. Kad kova su vienu kariu reiškia 50/50 šansą > išgyvent, o kova prieš didesnį kiekį - užtikrintą mirtį - tu esi tylus > sėlinantis žudikas, o ne kibogas - todėl jei prasideda problemos - bėk ir > slėpkis. Šiame assassine slėptis nereikia visai, o bėgi tik tais atvejais, > jei tiesiog tingi žudyti ir paskui plėšyti plakatus. Tave užpuola krūva > kareivių - na, mes juk žinom, kad į Venecijos dodžai garbės kuopa renkasi > sutrikusio intelekto vaikų internatuose... Taip, sutinku žudymas, cuonter > atakai ir kiti reikalai čia atliekami meistriškai ir labai plastiškai ir > gražiai (hm.. kažkaip sunerimau savo būsena po šių žodžių:). O > paprasčiausias būdas atsikratyt kareivėliu yra čiupti šį vargšą padarėlį > už pakarpos ir mesti nuo stogo, ar į vandenį (tiesą pasakius galima > tiesiog priplaukt prie kranto ir stebėt kaip jie patys pribėgę prie > vandens neišlaiko pusiausvyros ir krenta į vandenį)... Bet kam yra > prikurta tokia masė pasislėpimo vietų man iki šiol yra mistika. Ubis > gyrėsi, kad nuo šiol nebegalėsi taip paprastai pasislėpti kupetose ar ant > stogo esančiose "slėpyklose" mat nuo šiol sargai ieškos ir ten.. Galiu > patvirtint, tai ir yra, specialiai tai išbandžiau ir tai buvo vienintelis > kartas kai slėpiausi nuo priešininkų. > Be pagrindinės siužetinės linijos mes galėsime užimti ir pasiuntinuko > vaidmenį, paauklėt neištikimus vyrus, žudyt pagal užsakymą, žudyt šiaip > lakstančius po miestą kažkokius nevidonus, atstatinėt savo dėdės dvarą, > rinkt jau minėtas plunksnas ir dar viena labai įdomi naujovė - gličai > sistemoje palikti vieno iš tiriamųjų. Užšifruota tiesa. Jums reikės rasti > jo paliktas nuorodas ant pastatų, tada išspręsti lengvesnes ar sunkesniais > mįsles, o gavę aktivacijos kodą atrakinsite dalelę "tiesos". Dar liko man > rods penkios ar septynios nuorodos ant pastatų... Kad aš dabar > prisiminčiau, kur aš juos praleidau:). > Verdiktas. Žaidimas tikrai vertas dėmesio. Viskas, tiek pagrindinė linija, > tiek ypač papildomi dalykai, kaip statulėlių ieškojimas, paveikslų > pirkimas, ir ypač "tiesos" ieškojimas suteikia jam papildomo laiko > praleidimo žaidime, net pabaigus, pagrindinę siužeto liniją. Jis visais > atvejais (na, gerai, beveik visais) žymiai, žymiai geresnis už pirmtaką ir > imho patenka į tą pačią lentyną su terminatorium antru - į tą pustuštę > lentyną, kur žaidimas ar filmas su prierašu "du" yra visa galvą aukštesnis > už savo pirmtaką. > Nuoširdus 9.5/10 (iki 10/10 visgi trūksta šio bei to). > > > -- > ___________ > ©Toxis