Tema: Re: assassins creed2 mini review
Autorius: Hammer
Data: 2009-11-26 16:02:00
kodel vaziavot girtas ir nesustojot policijos pareigunams ???



"ZeaLot" <xx@xx.xx> wrote in message 
news:hem12l$dls$1@trimpas.omnitel.net...
> ku jums paaiskint, gerbiamasai? o.0
>
> "Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message 
> news:helsh5$6nh$1@trimpas.omnitel.net...
>> ZeaLot'ai pasiaiskinsi ar kaip ? :)
>>
>> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message 
>> news:hel9h3$802$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nea, mane dede ZeaLot'as buvo po savo sparnu priglaudes, dabar da 
>>> patarejas pasikviete, o shiaip nea ;)
>>> "Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message 
>>> news:hekfh7$rt7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>a tu gal review kur nors rasai ar zurnala ar siaip i koki games.lt ? :)
>>>>
>>>> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
>>>> news:hedhpu$oca$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Taigi, atėjo laikas papasakot jums apie šį jaunesnįjį brolį. Kaip 
>>>>> žinia
>>>>> pirmasis assassinas buvo spalvotas, inovatyvus... ir nuobodus - užlipk 
>>>>> ant
>>>>> šito bokšto, sumušk šitą, nužudyk aną - kartoti kol atsibos - man 
>>>>> atsibodo
>>>>> jau įpusėjus. Būtent dėl šio monotoniškumo ubis buvo kritikuojamas 
>>>>> kaip
>>>>> reikalas. Rodos jie bandė sekt geriausiomis Holivudo tradicijomis -
>>>>> išreklamavom, sukūrėm gražių vaizdų ir nerealių efektų - štai pirkit,
>>>>> valgykit, mylėkit mus - ką? Siužetas? Siu-že-tas.. hm... kažkoks labai
>>>>> keistas žodis, na, gal kitą kartą. Taigi tas kitą kartą ir buvo 
>>>>> assassins
>>>>> creed 2.
>>>>> Kaip manau niekam ne naujiena - šis assassinas sukasi viduramžių - 
>>>>> tfu,
>>>>> kokių viduramžių - čia tikrų tikriausias Itališkasis renesansas ir ne 
>>>>> kur
>>>>> kitur, kaip renesansano lopšyje - Florencijoje. Pati žaidimo 
>>>>> istorija -
>>>>> neblizga, bet nebėra tokia banali, kaip pirmojo assassino - yra 
>>>>> pakankamai
>>>>> patenkinama - nesiplėsiu, kad nespoilint. Visa atmosfera perteikta 
>>>>> tikrai
>>>>> maloniai, pasivaikščiojimas Venecijos gatvėmis, San Marco aikštė, 
>>>>> Dodžų
>>>>> rūmai... mmm... Atgaivina malonius prisiminimus. Parkūro elementai man
>>>>> visgi labiau patiko mirrors edge - imho šis pusfabrikatis yra
>>>>> nepralenkiamas šia prasme, bet viskuo kitkuo assassins creedas tikrai 
>>>>> visa
>>>>> galva aukštesnis už savo jaunesnįjį šiek tiek atsilikusį brolį. Žinot 
>>>>> mano
>>>>> mėgstamą palyginimą - aprengė jaunesnį brolį naujais drabužėliais - 
>>>>> taigi
>>>>> šį kartą jis yra tiesioginė prasmė - drabužėliai tikrai nauji, ir jei
>>>>> nepatinka standartinai - galite prisipirkt kokiu tik norit pagal 
>>>>> skonį.
>>>>> Taip pat atsirado ir šarvai, ginklai, nauji judesiai, paveikslai ir 
>>>>> dar
>>>>> daug naujų smulkmenų. Atsimenat pirmajam assassine renkamas vėliavas?
>>>>> (labai protingas ir su žaidimu besirišantis dalykas - tu žiaurus ir
>>>>> paslaptingas žudikas, besikarstantis stogais ir tyliai žudantis savo
>>>>> aukas - šia tau į rankas "štuką" vėliavų...) - Čia gi reiks rinkt
>>>>> plunksnas - kodėl plunksnos, bus labai gražus motyvuotas 
>>>>> paaiškinimas -
>>>>> paveikslus, statulėles ir pan.
>>>>> Žaidimą pagyvino, bet mano akyse šiek tiek sugadino assassinų kapų 
>>>>> raktų
>>>>> (seal) rinkimas - kodėl? Todėl kad toks vaizdas, kad staiga pradėjai 
>>>>> žaisi
>>>>> prince of persia. Ir staiga visas realistiškumas, visas realistiškai
>>>>> atkurtas miestas nueina šuniui ant uodegos, kai pasirodo kad bažnyčios 
>>>>> ar
>>>>> tvirtovės viduje egzistuoja atskira paralelinė visata, kurią matyt
>>>>> maketavo importuotas architektas: "mes girdėjom, kad jūs atlikot labai
>>>>> įsimintinų darbų Persijoje - taip taip, taigi palikit tas visas iš 
>>>>> sienų
>>>>> styrančias atbrailas - tik pjūklus išmeskit, neišsimokėsim už 
>>>>> elektrą."
>>>>> (Hm.. šiaip jau mintis Achmedinejadui - taip, taip gerbiamoji 
>>>>> branduolinė
>>>>> komisija, ateikite čia, tikrinkite, tiesa patekimas i urano sodrinimo
>>>>> gamyklas pas mus yra tradicinis, mes samdėmės vieną architektą dirbusį
>>>>> pačioj Italijoj, norint patekt į gamyklą jums reiks, pagriebt už šios
>>>>> atbrailos, perbėgti per šią sieną, tada šokti...)  Taip, kai kurios 
>>>>> vietos
>>>>> tikrai smagios ir neprasilenkiančios su realybe (beveik), kad ir
>>>>> Florencijos katedra.. bet kitos...
>>>>> Tiesa žaidimas prarado vieną svarbų elementą - jausmą, kad esi gležnas 
>>>>> ir
>>>>> net labai mirtingas žmogelis. Kad kova su vienu kariu reiškia 50/50 
>>>>> šansą
>>>>> išgyvent, o kova prieš didesnį kiekį - užtikrintą mirtį - tu esi tylus
>>>>> sėlinantis žudikas, o ne kibogas - todėl jei prasideda problemos - bėk 
>>>>> ir
>>>>> slėpkis. Šiame assassine slėptis nereikia visai, o bėgi tik tais 
>>>>> atvejais,
>>>>> jei tiesiog tingi žudyti ir paskui plėšyti plakatus. Tave užpuola 
>>>>> krūva
>>>>> kareivių -  na, mes juk žinom, kad į Venecijos dodžai garbės kuopa 
>>>>> renkasi
>>>>> sutrikusio intelekto vaikų internatuose... Taip, sutinku žudymas, 
>>>>> cuonter
>>>>> atakai ir kiti reikalai čia atliekami meistriškai ir labai plastiškai 
>>>>> ir
>>>>> gražiai (hm.. kažkaip sunerimau savo būsena po šių žodžių:). O
>>>>> paprasčiausias būdas atsikratyt kareivėliu yra čiupti šį vargšą 
>>>>> padarėlį
>>>>> už pakarpos ir mesti nuo stogo, ar į vandenį (tiesą pasakius galima
>>>>> tiesiog priplaukt prie kranto ir stebėt kaip jie patys pribėgę prie
>>>>> vandens neišlaiko pusiausvyros ir krenta į vandenį)... Bet kam yra
>>>>> prikurta tokia masė pasislėpimo vietų man iki šiol yra mistika. Ubis
>>>>> gyrėsi, kad nuo šiol nebegalėsi taip paprastai pasislėpti kupetose ar 
>>>>> ant
>>>>> stogo esančiose "slėpyklose" mat nuo šiol sargai ieškos ir ten.. Galiu
>>>>> patvirtint, tai ir yra, specialiai tai išbandžiau ir tai buvo 
>>>>> vienintelis
>>>>> kartas kai slėpiausi nuo priešininkų.
>>>>> Be pagrindinės siužetinės linijos mes galėsime užimti ir pasiuntinuko
>>>>> vaidmenį, paauklėt neištikimus vyrus, žudyt pagal užsakymą, žudyt 
>>>>> šiaip
>>>>> lakstančius po miestą kažkokius nevidonus, atstatinėt savo dėdės 
>>>>> dvarą,
>>>>> rinkt jau minėtas plunksnas ir dar viena labai įdomi naujovė - gličai
>>>>> sistemoje palikti vieno iš tiriamųjų. Užšifruota tiesa. Jums reikės 
>>>>> rasti
>>>>> jo paliktas nuorodas ant pastatų, tada išspręsti lengvesnes ar 
>>>>> sunkesniais
>>>>> mįsles, o gavę aktivacijos kodą atrakinsite dalelę "tiesos". Dar liko 
>>>>> man
>>>>> rods penkios ar septynios nuorodos ant pastatų... Kad aš dabar
>>>>> prisiminčiau, kur aš juos praleidau:).
>>>>> Verdiktas. Žaidimas tikrai vertas dėmesio. Viskas, tiek pagrindinė 
>>>>> linija,
>>>>> tiek ypač papildomi dalykai, kaip statulėlių ieškojimas, paveikslų
>>>>> pirkimas, ir ypač "tiesos" ieškojimas suteikia jam papildomo laiko
>>>>> praleidimo žaidime, net pabaigus, pagrindinę siužeto liniją. Jis 
>>>>> visais
>>>>> atvejais (na, gerai, beveik visais) žymiai, žymiai geresnis už 
>>>>> pirmtaką ir
>>>>> imho patenka į tą pačią lentyną su terminatorium antru - į tą pustuštę
>>>>> lentyną, kur žaidimas ar filmas su prierašu "du" yra visa galvą 
>>>>> aukštesnis
>>>>> už savo pirmtaką.
>>>>> Nuoširdus 9.5/10 (iki 10/10 visgi trūksta šio bei to).
>>>>>
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> ___________
>>>>> ©Toxis
>>>>
>>>>
>>
>>
>
>