kodel vaziavot girtas ir nesustojot policijos pareigunams ??? "ZeaLot" <xx@xx.xx> wrote in message news:hem12l$dls$1@trimpas.omnitel.net... > ku jums paaiskint, gerbiamasai? o.0 > > "Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message > news:helsh5$6nh$1@trimpas.omnitel.net... >> ZeaLot'ai pasiaiskinsi ar kaip ? :) >> >> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message >> news:hel9h3$802$1@trimpas.omnitel.net... >>> nea, mane dede ZeaLot'as buvo po savo sparnu priglaudes, dabar da >>> patarejas pasikviete, o shiaip nea ;) >>> "Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message >>> news:hekfh7$rt7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>a tu gal review kur nors rasai ar zurnala ar siaip i koki games.lt ? :) >>>> >>>> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message >>>> news:hedhpu$oca$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Taigi, atėjo laikas papasakot jums apie šį jaunesnįjį brolį. Kaip >>>>> žinia >>>>> pirmasis assassinas buvo spalvotas, inovatyvus... ir nuobodus - užlipk >>>>> ant >>>>> šito bokšto, sumušk šitą, nužudyk aną - kartoti kol atsibos - man >>>>> atsibodo >>>>> jau įpusėjus. Būtent dėl šio monotoniškumo ubis buvo kritikuojamas >>>>> kaip >>>>> reikalas. Rodos jie bandė sekt geriausiomis Holivudo tradicijomis - >>>>> išreklamavom, sukūrėm gražių vaizdų ir nerealių efektų - štai pirkit, >>>>> valgykit, mylėkit mus - ką? Siužetas? Siu-že-tas.. hm... kažkoks labai >>>>> keistas žodis, na, gal kitą kartą. Taigi tas kitą kartą ir buvo >>>>> assassins >>>>> creed 2. >>>>> Kaip manau niekam ne naujiena - šis assassinas sukasi viduramžių - >>>>> tfu, >>>>> kokių viduramžių - čia tikrų tikriausias Itališkasis renesansas ir ne >>>>> kur >>>>> kitur, kaip renesansano lopšyje - Florencijoje. Pati žaidimo >>>>> istorija - >>>>> neblizga, bet nebėra tokia banali, kaip pirmojo assassino - yra >>>>> pakankamai >>>>> patenkinama - nesiplėsiu, kad nespoilint. Visa atmosfera perteikta >>>>> tikrai >>>>> maloniai, pasivaikščiojimas Venecijos gatvėmis, San Marco aikštė, >>>>> Dodžų >>>>> rūmai... mmm... Atgaivina malonius prisiminimus. Parkūro elementai man >>>>> visgi labiau patiko mirrors edge - imho šis pusfabrikatis yra >>>>> nepralenkiamas šia prasme, bet viskuo kitkuo assassins creedas tikrai >>>>> visa >>>>> galva aukštesnis už savo jaunesnįjį šiek tiek atsilikusį brolį. Žinot >>>>> mano >>>>> mėgstamą palyginimą - aprengė jaunesnį brolį naujais drabužėliais - >>>>> taigi >>>>> šį kartą jis yra tiesioginė prasmė - drabužėliai tikrai nauji, ir jei >>>>> nepatinka standartinai - galite prisipirkt kokiu tik norit pagal >>>>> skonį. >>>>> Taip pat atsirado ir šarvai, ginklai, nauji judesiai, paveikslai ir >>>>> dar >>>>> daug naujų smulkmenų. Atsimenat pirmajam assassine renkamas vėliavas? >>>>> (labai protingas ir su žaidimu besirišantis dalykas - tu žiaurus ir >>>>> paslaptingas žudikas, besikarstantis stogais ir tyliai žudantis savo >>>>> aukas - šia tau į rankas "štuką" vėliavų...) - Čia gi reiks rinkt >>>>> plunksnas - kodėl plunksnos, bus labai gražus motyvuotas >>>>> paaiškinimas - >>>>> paveikslus, statulėles ir pan. >>>>> Žaidimą pagyvino, bet mano akyse šiek tiek sugadino assassinų kapų >>>>> raktų >>>>> (seal) rinkimas - kodėl? Todėl kad toks vaizdas, kad staiga pradėjai >>>>> žaisi >>>>> prince of persia. Ir staiga visas realistiškumas, visas realistiškai >>>>> atkurtas miestas nueina šuniui ant uodegos, kai pasirodo kad bažnyčios >>>>> ar >>>>> tvirtovės viduje egzistuoja atskira paralelinė visata, kurią matyt >>>>> maketavo importuotas architektas: "mes girdėjom, kad jūs atlikot labai >>>>> įsimintinų darbų Persijoje - taip taip, taigi palikit tas visas iš >>>>> sienų >>>>> styrančias atbrailas - tik pjūklus išmeskit, neišsimokėsim už >>>>> elektrą." >>>>> (Hm.. šiaip jau mintis Achmedinejadui - taip, taip gerbiamoji >>>>> branduolinė >>>>> komisija, ateikite čia, tikrinkite, tiesa patekimas i urano sodrinimo >>>>> gamyklas pas mus yra tradicinis, mes samdėmės vieną architektą dirbusį >>>>> pačioj Italijoj, norint patekt į gamyklą jums reiks, pagriebt už šios >>>>> atbrailos, perbėgti per šią sieną, tada šokti...) Taip, kai kurios >>>>> vietos >>>>> tikrai smagios ir neprasilenkiančios su realybe (beveik), kad ir >>>>> Florencijos katedra.. bet kitos... >>>>> Tiesa žaidimas prarado vieną svarbų elementą - jausmą, kad esi gležnas >>>>> ir >>>>> net labai mirtingas žmogelis. Kad kova su vienu kariu reiškia 50/50 >>>>> šansą >>>>> išgyvent, o kova prieš didesnį kiekį - užtikrintą mirtį - tu esi tylus >>>>> sėlinantis žudikas, o ne kibogas - todėl jei prasideda problemos - bėk >>>>> ir >>>>> slėpkis. Šiame assassine slėptis nereikia visai, o bėgi tik tais >>>>> atvejais, >>>>> jei tiesiog tingi žudyti ir paskui plėšyti plakatus. Tave užpuola >>>>> krūva >>>>> kareivių - na, mes juk žinom, kad į Venecijos dodžai garbės kuopa >>>>> renkasi >>>>> sutrikusio intelekto vaikų internatuose... Taip, sutinku žudymas, >>>>> cuonter >>>>> atakai ir kiti reikalai čia atliekami meistriškai ir labai plastiškai >>>>> ir >>>>> gražiai (hm.. kažkaip sunerimau savo būsena po šių žodžių:). O >>>>> paprasčiausias būdas atsikratyt kareivėliu yra čiupti šį vargšą >>>>> padarėlį >>>>> už pakarpos ir mesti nuo stogo, ar į vandenį (tiesą pasakius galima >>>>> tiesiog priplaukt prie kranto ir stebėt kaip jie patys pribėgę prie >>>>> vandens neišlaiko pusiausvyros ir krenta į vandenį)... Bet kam yra >>>>> prikurta tokia masė pasislėpimo vietų man iki šiol yra mistika. Ubis >>>>> gyrėsi, kad nuo šiol nebegalėsi taip paprastai pasislėpti kupetose ar >>>>> ant >>>>> stogo esančiose "slėpyklose" mat nuo šiol sargai ieškos ir ten.. Galiu >>>>> patvirtint, tai ir yra, specialiai tai išbandžiau ir tai buvo >>>>> vienintelis >>>>> kartas kai slėpiausi nuo priešininkų. >>>>> Be pagrindinės siužetinės linijos mes galėsime užimti ir pasiuntinuko >>>>> vaidmenį, paauklėt neištikimus vyrus, žudyt pagal užsakymą, žudyt >>>>> šiaip >>>>> lakstančius po miestą kažkokius nevidonus, atstatinėt savo dėdės >>>>> dvarą, >>>>> rinkt jau minėtas plunksnas ir dar viena labai įdomi naujovė - gličai >>>>> sistemoje palikti vieno iš tiriamųjų. Užšifruota tiesa. Jums reikės >>>>> rasti >>>>> jo paliktas nuorodas ant pastatų, tada išspręsti lengvesnes ar >>>>> sunkesniais >>>>> mįsles, o gavę aktivacijos kodą atrakinsite dalelę "tiesos". Dar liko >>>>> man >>>>> rods penkios ar septynios nuorodos ant pastatų... Kad aš dabar >>>>> prisiminčiau, kur aš juos praleidau:). >>>>> Verdiktas. Žaidimas tikrai vertas dėmesio. Viskas, tiek pagrindinė >>>>> linija, >>>>> tiek ypač papildomi dalykai, kaip statulėlių ieškojimas, paveikslų >>>>> pirkimas, ir ypač "tiesos" ieškojimas suteikia jam papildomo laiko >>>>> praleidimo žaidime, net pabaigus, pagrindinę siužeto liniją. Jis >>>>> visais >>>>> atvejais (na, gerai, beveik visais) žymiai, žymiai geresnis už >>>>> pirmtaką ir >>>>> imho patenka į tą pačią lentyną su terminatorium antru - į tą pustuštę >>>>> lentyną, kur žaidimas ar filmas su prierašu "du" yra visa galvą >>>>> aukštesnis >>>>> už savo pirmtaką. >>>>> Nuoširdus 9.5/10 (iki 10/10 visgi trūksta šio bei to). >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> ___________ >>>>> ©Toxis >>>> >>>> >> >> > >