Tema: Re: assassins creed2 mini review
Autorius: ZeaLot
Data: 2009-11-26 23:52:03
tak nada ;]

"Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message 
news:hem1oo$emi$1@trimpas.omnitel.net...
> kodel vaziavot girtas ir nesustojot policijos pareigunams ???
>
>
>
> "ZeaLot" <xx@xx.xx> wrote in message 
> news:hem12l$dls$1@trimpas.omnitel.net...
>> ku jums paaiskint, gerbiamasai? o.0
>>
>> "Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message 
>> news:helsh5$6nh$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ZeaLot'ai pasiaiskinsi ar kaip ? :)
>>>
>>> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message 
>>> news:hel9h3$802$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nea, mane dede ZeaLot'as buvo po savo sparnu priglaudes, dabar da 
>>>> patarejas pasikviete, o shiaip nea ;)
>>>> "Hammer" <hammer@[ISTRINTI]post.skynet.lt> wrote in message 
>>>> news:hekfh7$rt7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>a tu gal review kur nors rasai ar zurnala ar siaip i koki games.lt ? :)
>>>>>
>>>>> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
>>>>> news:hedhpu$oca$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Taigi, atėjo laikas papasakot jums apie šį jaunesnįjį brolį. Kaip 
>>>>>> žinia
>>>>>> pirmasis assassinas buvo spalvotas, inovatyvus... ir nuobodus - 
>>>>>> užlipk ant
>>>>>> šito bokšto, sumušk šitą, nužudyk aną - kartoti kol atsibos - man 
>>>>>> atsibodo
>>>>>> jau įpusėjus. Būtent dėl šio monotoniškumo ubis buvo kritikuojamas 
>>>>>> kaip
>>>>>> reikalas. Rodos jie bandė sekt geriausiomis Holivudo tradicijomis -
>>>>>> išreklamavom, sukūrėm gražių vaizdų ir nerealių efektų - štai pirkit,
>>>>>> valgykit, mylėkit mus - ką? Siužetas? Siu-že-tas.. hm... kažkoks 
>>>>>> labai
>>>>>> keistas žodis, na, gal kitą kartą. Taigi tas kitą kartą ir buvo 
>>>>>> assassins
>>>>>> creed 2.
>>>>>> Kaip manau niekam ne naujiena - šis assassinas sukasi viduramžių - 
>>>>>> tfu,
>>>>>> kokių viduramžių - čia tikrų tikriausias Itališkasis renesansas ir ne 
>>>>>> kur
>>>>>> kitur, kaip renesansano lopšyje - Florencijoje. Pati žaidimo 
>>>>>> istorija -
>>>>>> neblizga, bet nebėra tokia banali, kaip pirmojo assassino - yra 
>>>>>> pakankamai
>>>>>> patenkinama - nesiplėsiu, kad nespoilint. Visa atmosfera perteikta 
>>>>>> tikrai
>>>>>> maloniai, pasivaikščiojimas Venecijos gatvėmis, San Marco aikštė, 
>>>>>> Dodžų
>>>>>> rūmai... mmm... Atgaivina malonius prisiminimus. Parkūro elementai 
>>>>>> man
>>>>>> visgi labiau patiko mirrors edge - imho šis pusfabrikatis yra
>>>>>> nepralenkiamas šia prasme, bet viskuo kitkuo assassins creedas tikrai 
>>>>>> visa
>>>>>> galva aukštesnis už savo jaunesnįjį šiek tiek atsilikusį brolį. Žinot 
>>>>>> mano
>>>>>> mėgstamą palyginimą - aprengė jaunesnį brolį naujais drabužėliais - 
>>>>>> taigi
>>>>>> šį kartą jis yra tiesioginė prasmė - drabužėliai tikrai nauji, ir jei
>>>>>> nepatinka standartinai - galite prisipirkt kokiu tik norit pagal 
>>>>>> skonį.
>>>>>> Taip pat atsirado ir šarvai, ginklai, nauji judesiai, paveikslai ir 
>>>>>> dar
>>>>>> daug naujų smulkmenų. Atsimenat pirmajam assassine renkamas vėliavas?
>>>>>> (labai protingas ir su žaidimu besirišantis dalykas - tu žiaurus ir
>>>>>> paslaptingas žudikas, besikarstantis stogais ir tyliai žudantis savo
>>>>>> aukas - šia tau į rankas "štuką" vėliavų...) - Čia gi reiks rinkt
>>>>>> plunksnas - kodėl plunksnos, bus labai gražus motyvuotas 
>>>>>> paaiškinimas -
>>>>>> paveikslus, statulėles ir pan.
>>>>>> Žaidimą pagyvino, bet mano akyse šiek tiek sugadino assassinų kapų 
>>>>>> raktų
>>>>>> (seal) rinkimas - kodėl? Todėl kad toks vaizdas, kad staiga pradėjai 
>>>>>> žaisi
>>>>>> prince of persia. Ir staiga visas realistiškumas, visas realistiškai
>>>>>> atkurtas miestas nueina šuniui ant uodegos, kai pasirodo kad 
>>>>>> bažnyčios ar
>>>>>> tvirtovės viduje egzistuoja atskira paralelinė visata, kurią matyt
>>>>>> maketavo importuotas architektas: "mes girdėjom, kad jūs atlikot 
>>>>>> labai
>>>>>> įsimintinų darbų Persijoje - taip taip, taigi palikit tas visas iš 
>>>>>> sienų
>>>>>> styrančias atbrailas - tik pjūklus išmeskit, neišsimokėsim už 
>>>>>> elektrą."
>>>>>> (Hm.. šiaip jau mintis Achmedinejadui - taip, taip gerbiamoji 
>>>>>> branduolinė
>>>>>> komisija, ateikite čia, tikrinkite, tiesa patekimas i urano sodrinimo
>>>>>> gamyklas pas mus yra tradicinis, mes samdėmės vieną architektą 
>>>>>> dirbusį
>>>>>> pačioj Italijoj, norint patekt į gamyklą jums reiks, pagriebt už šios
>>>>>> atbrailos, perbėgti per šią sieną, tada šokti...)  Taip, kai kurios 
>>>>>> vietos
>>>>>> tikrai smagios ir neprasilenkiančios su realybe (beveik), kad ir
>>>>>> Florencijos katedra.. bet kitos...
>>>>>> Tiesa žaidimas prarado vieną svarbų elementą - jausmą, kad esi 
>>>>>> gležnas ir
>>>>>> net labai mirtingas žmogelis. Kad kova su vienu kariu reiškia 50/50 
>>>>>> šansą
>>>>>> išgyvent, o kova prieš didesnį kiekį - užtikrintą mirtį - tu esi 
>>>>>> tylus
>>>>>> sėlinantis žudikas, o ne kibogas - todėl jei prasideda problemos - 
>>>>>> bėk ir
>>>>>> slėpkis. Šiame assassine slėptis nereikia visai, o bėgi tik tais 
>>>>>> atvejais,
>>>>>> jei tiesiog tingi žudyti ir paskui plėšyti plakatus. Tave užpuola 
>>>>>> krūva
>>>>>> kareivių -  na, mes juk žinom, kad į Venecijos dodžai garbės kuopa 
>>>>>> renkasi
>>>>>> sutrikusio intelekto vaikų internatuose... Taip, sutinku žudymas, 
>>>>>> cuonter
>>>>>> atakai ir kiti reikalai čia atliekami meistriškai ir labai plastiškai 
>>>>>> ir
>>>>>> gražiai (hm.. kažkaip sunerimau savo būsena po šių žodžių:). O
>>>>>> paprasčiausias būdas atsikratyt kareivėliu yra čiupti šį vargšą 
>>>>>> padarėlį
>>>>>> už pakarpos ir mesti nuo stogo, ar į vandenį (tiesą pasakius galima
>>>>>> tiesiog priplaukt prie kranto ir stebėt kaip jie patys pribėgę prie
>>>>>> vandens neišlaiko pusiausvyros ir krenta į vandenį)... Bet kam yra
>>>>>> prikurta tokia masė pasislėpimo vietų man iki šiol yra mistika. Ubis
>>>>>> gyrėsi, kad nuo šiol nebegalėsi taip paprastai pasislėpti kupetose ar 
>>>>>> ant
>>>>>> stogo esančiose "slėpyklose" mat nuo šiol sargai ieškos ir ten.. 
>>>>>> Galiu
>>>>>> patvirtint, tai ir yra, specialiai tai išbandžiau ir tai buvo 
>>>>>> vienintelis
>>>>>> kartas kai slėpiausi nuo priešininkų.
>>>>>> Be pagrindinės siužetinės linijos mes galėsime užimti ir pasiuntinuko
>>>>>> vaidmenį, paauklėt neištikimus vyrus, žudyt pagal užsakymą, žudyt 
>>>>>> šiaip
>>>>>> lakstančius po miestą kažkokius nevidonus, atstatinėt savo dėdės 
>>>>>> dvarą,
>>>>>> rinkt jau minėtas plunksnas ir dar viena labai įdomi naujovė - gličai
>>>>>> sistemoje palikti vieno iš tiriamųjų. Užšifruota tiesa. Jums reikės 
>>>>>> rasti
>>>>>> jo paliktas nuorodas ant pastatų, tada išspręsti lengvesnes ar 
>>>>>> sunkesniais
>>>>>> mįsles, o gavę aktivacijos kodą atrakinsite dalelę "tiesos". Dar liko 
>>>>>> man
>>>>>> rods penkios ar septynios nuorodos ant pastatų... Kad aš dabar
>>>>>> prisiminčiau, kur aš juos praleidau:).
>>>>>> Verdiktas. Žaidimas tikrai vertas dėmesio. Viskas, tiek pagrindinė 
>>>>>> linija,
>>>>>> tiek ypač papildomi dalykai, kaip statulėlių ieškojimas, paveikslų
>>>>>> pirkimas, ir ypač "tiesos" ieškojimas suteikia jam papildomo laiko
>>>>>> praleidimo žaidime, net pabaigus, pagrindinę siužeto liniją. Jis 
>>>>>> visais
>>>>>> atvejais (na, gerai, beveik visais) žymiai, žymiai geresnis už 
>>>>>> pirmtaką ir
>>>>>> imho patenka į tą pačią lentyną su terminatorium antru - į tą 
>>>>>> pustuštę
>>>>>> lentyną, kur žaidimas ar filmas su prierašu "du" yra visa galvą 
>>>>>> aukštesnis
>>>>>> už savo pirmtaką.
>>>>>> Nuoširdus 9.5/10 (iki 10/10 visgi trūksta šio bei to).
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> ___________
>>>>>> ©Toxis
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>