Apie "Asmenini" ir jo "privalumus" siame NG jau nekart diskutuota ... Buvo ne vienas straipsnelis ta tema ir Delfyje, pvz.: 2009 kovo men. 5 d. 16:41 Del mokejimo planu keitimo - "Omnitel" nesutarimai su klientais 2009 kovo men. 12 d. 08:55 "Omnitel" rinkodaros slenksciai - teiseju rankose 2009 kovo men. 13 d. 14:44 Daliai nepatenkintu "Omnitel" klientu liko dvi dienos isvengti netesybu 2009 kovo men. 18 d. 09:56 Klientai bega - "Omnitel" gaudo 2009 kovo men. 19 d. 16:37 "Omnitel" prezidentas: atsiprasau, jei isizeidete Visi sie straipsniai pasirodydavo Delfio pagrindiniame puslapyje, sulaukdavo daugybes komentaru ir __palyginti greitai__ is pagrindinio puslapio nukeliaudavo i "IT Verslas" rubrikos archyva. Na, bet, bet kuriuo atveju jie pagrindiniame puslapyje isbudavo bent pusdieni ar diena ... Ir tuos straipsnius mes __vis dar__ galime perskaityti nueje i ta archyva http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/ Pasirodo buvo dar vienas straipsnis, kuris sumuse visus GREITOJO SENEJIMO rekordus - jis Delfyje atsirado 2009 kovo men. 20 d. 16:52, o jau 17:42 ( t.y. lygiai po 50 minuciu ) parasytas sio straipsnio komentaras sako: "bbd, 2009 03 20 17:42 idomu kodel straipsni uzkase negi p\onidebilai susirupino savo reputacija pries tai ja susisike" Reiskia prireike TIK 50 minuciu, kad straipsnelis "pasentu" ir nukeliautu i archyva. Toliau dar idomiau, po 21:08 valandos jis matyt dingo ir is archyvo, nes sekantis komentaras parasytas 22:41 jau sako: "jo, geras, 2009 03 20 22:41 delfis paslepe sita straipsni IT verslas skiltyje sito stripsnio nera :|" Ir is tikruju, to STRAIPSNIO ARCHYVE NERA, nors turint nuoroda, ji vis dar galima rasti ( bent jau sio post'o rasymo metu ) - as pats apie ji irgi suzinojau atsitiktinai, rades link'a kito panasaus straipsnio komentare. Ir tai, kad ji tikrai nuslepe ludija ir tai, jog kitiems straipniams prirasyta po 350-600 komentaru, o sis "nabagelis" sulauke tik 29 Kadangi toks "magiskas dingimas" sukelia motyvuotu minciu, kad Delfi paprasciau nupirko ( juk Omnis deda savo flash'us su reklama ir pan. ), todel jauciu pareiga jums pateikti ir straipsnio nuoroda ir pati straipsni, jei jis kartais NETYCIA imtu ir visiskai dingtu is Delfio ( t.y. net nuoroda jei nebeveiks ). Straipsnio reziume paprastas - net 36% apklaustu Omnitel abonentu laiko "Asmenini" labiau nepatraukliu, nei patraukliu, o 19% - ji laiko labai nepatraukliu, t.y. 55% abonentu nera juo patenkinti. Jei is tu 55% bent puse detu "skersa" ant Omnio ir iseitu pas kita operatoriu, tai riebus Zabulio snukis taip riaugteltu, kad net atsisprasinet "atsiprasau, jei isizeidete" nebereiktu. Pats jau taip pasielgiau ir nuo kovo 31 mano 2 abonentai bus Teledemos klientais, raginu visus nepatenkitus pasielgti analogiskai ( pas koki operatoriu pereit - jusu reikalas, ne uz viena neagituoju, nes neteko but ne vieno is ju klientu ). Sekmes ! Cia info kaip elgtis, jei norite iseiti is Omnio ir nenorite moketi JOKIU NETESYBU ir JOKIU BAUDU ( jei dar yra tokiu, kurie to nezino ) http://www.commonsense.lt/ O dabar i scena SLAPTASIS STRAIPSNIS :-) ------------------------------------------------------ 2009 kovo men. 20 d. 16:52 Tyrimas: "Omnitel" planas "Asmeninis" 55 proc. klientu nepatrauklus http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/article.php?id=21091055 36 proc. "Omnitel" klientu nauja plana "Asmeninis" laiko labiau nepatraukliu, 19 proc. - labai nepatraukliu. Tuo tarpu labai patraukliu si plana laiko vos 3 proc., o labiau patraukliu - 28 proc. bendroves klientu, rodo "Omnitel" uzsakymu atliktas rinkos tyrimu bendroves "Spinter" atliktas tyrimas. I klausima, ka, ju manymu, "Omnitel" siulo siuo planu, 62 proc. atsake, kad tai reiskia, jog jie gales kalbeti daugiau, 47 proc. mane, kad negales sumazinti savo islaidu, 15 proc. laikesi nuomones, kad teks isleisti daugiau, 11 proc. - kad teks isleisti maziau. Tyrimo duomenimis, 59 proc. klientu yra aisku, ka "Omnitel" siulo siuo planu, 31 proc. - is dalies neaisku, o 10 proc. - visiskai neaisku. 62 proc. is atsakiusiuju, kad gavus laiska apie nauja plana liko neaiskumu, tvirtino nesuprate, kas bus po to, 14 proc. neaisku, ka jam reikia daryti, 13 proc. liko neaiskus paslaugos tarifas. DELFI primena, kad plano "Asmeninis" menesio mokestis ir uz ji suteikiamu pokalbiu minuciu bei SMS skaicius nustatytas kiekvienam klientui asmeniskai, atsizvelgus i jo 2008 m. vidutine menesio saskaita uz vietinius pokalbius ir SMS zinutes. Bendroves tvirtinimu, i plano mokesti ieis daugiau kaip 50 proc. papildomu vietiniu pokalbiu minuciu ir SMS zinuciu uz ta pacia suma, kuria klientas sioms paslaugoms kas menesi vidutiniskai isleisdavo 2008-aisiais.